Αναλυτικά τα όσα είπε: «Για εμάς δεν υπήρχε άλλο αποτέλεσμα πέραν της νίκης. Προερχόμασταν από ένα πολύ κακό παιχνίδι, που δεν είναι μόνο η ήττα, αλλά κυρίως η εμφάνιση αυτή που μας πείραξε. Σήμερα αγωνιστήκαμε κόντρα σε έναν ανταγωνιστικό αντίπαλο, που το απέδειξε για ακόμη μια φορά και είμαι σίγουρος ότι θα το δείξει και στα επόμενα ματς. Το παιχνίδι έγινε ευκολότερο με την θέληση των παιδιών, την καλή τους κατεύθυνση και πραγματικά ήταν καλοί μέσα στο γήπεδο, μετά από μια κακή ήττα ξαναλέω. Παρότι ισοφαριστήκαμε βγάλαμε αντίδραση και κερδίσαμε. Έπρεπε σήμερα να πάρουμε τους τρεις βαθμούς και το καταφέραμε. Την Τέταρτη έχουμε έναν τελικό. Ένας ματς όλη η χρονιά για εμάς. Πρέπει να είμαστε 100% έτοιμοι. Οσον αφορά το ματς νομίζω δεν απειληθηκαμε. Ισοφαριστήκαμε από μια μεγάλη μπάλα και ένα κακό διάβασμα δικο μας. Νομίζω ότι δημιουργήσαμε από τη μεριά μας αρκετές ευκαιρίες για να έχουμε μια πιο άνετη νίκη. Όμως εμένα με ικανοποιεί το πως ήρθε η νικη. Το ότι ισοφάρισε ο αντίπαλος, έγινε ένα ντέρμπι και στη συνέχεια βγάλαμε αντίδραση. Συγχαρητήρια στον Γρανίτη, θεωρώ ότι η βαθμολογική του συγκομιδή, και’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς τον αδικεί. Εχει καλούς παίκτες και είναι μια ανταγωνιστική ομάδα. Για εμάς, θα πάμε στην αυριανή προπόνηση και στη συνέχεια στο παιχνίδι της Τέταρτης, να δώσουμε ό,τι μπορούμε για να τελειώσει η χρονιά».
Video | Ανυφαντάκης: «Βγάλαμε αντίδραση παρά την ισοφάριση – Παιχνίδι-τελικός την Τέταρτη»
Οι δηλώσεις του προπονητή του Γιούχτα, Κώστα Ανυφαντάκη, μετά την πολύ σημαντική νίκη κόντρα στον Γρανίτη.
Δημοσίευση:
Eπιμέλεια:


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701