Aναλυτικά τα όσα είπε: “Tελευταίο παιχνίδι της χρονιάς, απέναντι σε έναν αντίπαλο που έχει πάρει τον δρόμο του προς τις τοπικες κατηγορίες. Κερδίσαμε σήμερα δίκαια και νομίζω όλα τα παιδιά σήμερα προσπάθησαν να έχουν καλή νοοτροπία. Εύχομαι σε όλο τον κόσμο καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα. Επίσης να ευχηθώ στον Αία Σαλαμίνας καλή νέα χρονιά”.
Video | Ανυφαντάκης: “Κερδίσαμε σήμερα δίκαια”
Τα όσα δήλωσε ο προπονητής του Γιούχτα, Κώστας Ανυφτανάκης, αμέσως μετά τη σπουδαία εντός έδρας νίκη με 5-0 κόντρα στον Αία Σαλαμίνας.
Δημοσίευση:
Eπιμέλεια:


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701