Αναλυτικά τα όσα ανέφερε: “Για εμάς, μετά το παιχνίδι της Σαλαμίνας και έχοντας κάνει δύο νίκες και φυσικά την ισοπαλία με τον Γρανίτη, η υπόθεση παραμονής έφυγε από μυαλό μας. Την εξασφαλίσαμε με το σπαθί μας. Στα παιχνίδια που έμεναν από ‘κει και μετά είχαμε στόχο να δώσουμε περισσότερο χρόνο συμμετοχής σε νεαρά παιδιά, που προέρχονταν από τα τμήματα υποδομής του συλλόγου. Να υπάρχει μία συνέχεια σε όλο αυτό που έχει ξεκινήσει ο ΠΟΑ όλα αυτά τα χρόνια. Από τα 15 παιδιά που αγωνίστηκαν σήμερα, τα 11-12 είναι παιδιά που έχουν βγει από τα σπλάχνα της ομάδας. Αυτό είναι το καλό της υπόθεσης για το σημερινό ματς. Σήμερα μπήκαμε κάναμε το παιχνίδι μας, ο αντίπαλος το ήθελε περισσότερο και το πήρε για να παραμείνει στην κατηγορία. Καλή συνέχεια στον Ηλυσιακό και στα σχέδια που έχει. Για εμάς στόχος μας είναι να ξεκουραστούμε, να γεμίσουμε τις μπαταρίες μας και να σχεδιαστεί η επόμενη μέρα της ομάδας. Καλό Πάσχα σε όλο τον κόσμο με υγεία”.
Video | Ανδρουλάκης “Από τα 15 παιδιά που αγωνίστηκαν σήμερα, τα 11-12 είναι από τα σπλάχνα της ομάδας”
Οι δηλώσεις του τεχνικού του ΠΟΑ, Αντώνη Ανδρουλάκη, μετά το τέλος της αναμέτρησης με τον Ηλυσιακό.
Δημοσίευση:
Eπιμέλεια:


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701