Γρανίτης: “Το ταξίδι αυτό μπορεί να ολοκληρώθηκε, αλλά η προσπάθεια συνεχίζεται”

Με μια εκτενή ανακοίνωση, ο Γρανίτης αποχαιρετά τη φετινή σεζόν, ολοκληρώνοντας την πρώτη του συμμετοχή στη Γ’ Εθνική — μια χρονιά που η διοίκηση περιγράφει ως «όμορφη, αλλά ταυτόχρονα απαιτητική και δύσκολη».

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Παράλληλα, στην ανακοίνωση τονίζει ότι με οδηγό την αγάπη για τον τόπο του και το ποδόσφαιρο, ο Γρανίτης θα συνεχίσει την πορεία του με στόχο να επιστρέψει πιο δυνατός.

Η ανάρτηση του Γρανίτη:

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook