Ο Ρομπέρτο Λούσι θα ενισχύσει την προσπάθεια της Χερσονήσου στο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής τη νέα σεζόν, έχοντας φτάσει σε συμφωνία με την ομάδα.
Ο ικανός αμυντικός μίλησε στο athletic.gr κι έδειξε χαρούμενος για την μεταγραφή του στη Χερσόνησο, ενώ παράλληλα αναφέρθηκε και στον Μάριο Σηφάκη.
«Είμαι πολύ χαρούμενος που θα φοράω την φανέλα της Χερσονήσου την νέα χρονιά. Θα ήθελα να ευχαριστώ πολύ τους ανθρώπους της ομάδας αλλά και τον προπονητή Μάριο Σηφάκη για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπο μου και τον πολύ όμορφο τρόπο που με προσέγγισαν» είπε αρχικά ο 26χρονος ποδοσφαιριστής και πρόσθεσε:
«Είμαι έτοιμος να βοηθήσω την ομάδα και να δώσω το 100% για να πετύχει τους στόχους της. Τέλος να ευχηθώ σε όλους καλή χρονιά με υγεία και χωρίς τραυματισμούς».


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701