Ανανέωσε με τον Μαυρή η Νεάπολη

Η ΑΕΝ γνωστοποίησε την παραμονή του Γιώργου Μαυρή

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Παίκτης της Νεάπολης θα είναι και τη νέα σεζόν ο Γιώργος Μαυρής, με την ομάδα του Λασιθίου να γνωστοποιεί την ανανέωση της συνεργασίας της με τον ποδοσφαιριστή.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Η Αθλητική Ενωση Νεάπολης με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Γιώργο Μαυρή.

Ο Γιώργος δεν είναι απλώς ένας ποδοσφαιριστής της ομάδας μας.Είναι ένας από τους αρχηγούς της,ένας αθλητής που με το πάθος,την αγωνιστικότητα και την αφοσίωσή του έχει κερδίσει τον σεβασμό όλων και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της οικογένειας της Α.Ε. Νεάπολης.

Εντάχθηκε στην ομάδα μας τον Οκτώβριο του 2022 και παραμένει μαζί μας μέχρι σήμερα (2026) κάτι που σημαίνει πως βρίσκεται κοντά μας 4 χρόνια με μοναδική στιγμή απουσίας του την περίοδο που αγωνίστηκε δανεικός στη Χερσόνησο λόγω του ότι δεν έγιναν πρωταθλήματα στην ΕΠΣ Λασιθίου

Η συνέχιση της κοινής μας πορείας είναι κάτι περισσότερο από μια ανανέωση συνεργασίας. Είναι η συνέχεια μιας σχέσης που βασίζεται στην εμπιστοσύνη, την αμοιβαία εκτίμηση και την κοινή προσπάθεια για την επίτευξη των στόχων της ομάδας μας.

Ο Γιώργος ξεκίνησε τη καριέρα του στις ακαδημίες του ΑΟΑΝ όπου παρέμεινε περίπου 6 χρόνια ενώ στη συνέχεια ακολούθησαν ομάδες της Μακεδονίας:Τέρπνη Σερρών,Βισαλτιακός Νιγρίτας,Ιάσωνας Αυγής,Ποσειδώνας Μηχανιώνας,ΑΟ Καρδίας και Ποσειδώνας Καλαμαριάς κατακτώντας τρία πρωταθλήματα

Γιώργο, σου ευχόμαστε υγεία και πολλές ακόμη όμορφες στιγμές με τη φανέλα της Α.Ε. Νεάπολης. Είμαστε χαρούμενοι που θα συνεχίσουμε να πορευόμαστε μαζί.

Καλή αγωνιστική χρονιά, αρχηγέ

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook