Το «αντίο» του Ν. Σουτζή στον ΑΟ Τυμπακίου: «Αποχωρώ με όμορφες αναμνήσεις, περηφάνια και αγάπη»

Ο Νίκος Σουτζής αποχαιρέτησε τον ΑΟ Τυμπακίου με μία συγκινητική δήλωση

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Το δικό του «αντίο» είπε στον ΑΟ Τυμπακίου ο Νίκος Σουτζής, που αποχώρησε από την ομάδα μετά από τρία χρόνια παρουσίας στην άκρη του πάγκου. Μεταξύ άλλων, ο έμπειρος τεχνικός ευχαρίστησε όλους τους ανθρώπους με τους οποίους συνεργάστηκε, ενώ παράλληλα τόνισε ότι αποχωρεί από την ομάδα με όμορφες αναμνήσεις και αγάπη.

Η δήλωση του Νίκου Σουτζή:

Μετά από τρία υπέροχα χρόνια, έφτασε η στιγμή να αποχαιρετήσω την ομάδα του ΑΟ Τυμπακίου.

Θέλω να τους ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου για όλα όσα έζησα αυτά τα τρία χρόνια ως προπονητής της ομάδας. Ήταν μια διαδρομή γεμάτη έντονες στιγμές, συγκινήσεις, πολλή δουλειά και σημαντικές επιτυχίες, που κορυφώθηκαν με δύο τίτλους και δύο ανόδους. Επιτυχίες που θα με συνοδεύουν πάντα με περηφάνια.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη διοίκηση και ιδιαίτερα στους κ.κ. Πατρικαλακη, Ανδριγιαννάκη, Σαΐτη, Ματζωρο, Καλλιωνάκη και Γερωνυμάκη για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν, τη διαρκή στήριξή τους και την εξαιρετική συνεργασία που είχαμε όλα αυτά τα χρόνια.

Θέλω επίσης να ευχαριστήσω όλους τους ποδοσφαιριστές με τους οποίους συνεργάστηκα. Μαζί ζήσαμε δύσκολες αλλά και όμορφες στιγμές, όμως σε κάθε πρόκληση στεκόμασταν ενωμένοι και παλεύαμε σαν μια πραγματική οικογένεια.

Ένα ξεχωριστό ευχαριστώ στον άμεσο συνεργάτη μου, Χρήστο Ορφανουδάκη, για την πολύτιμη συμβολή του όλα αυτά τα χρόνια, αλλά και στον Γιώργο Χαρλαύτη, με τον οποίο συνεργαστήκαμε για έναν χρόνο. Με τους συνεργατες μου χτισαμε μια σχέση αμοιβαίας εκτίμησης και σεβασμού.

Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει στον Νίκο Κουρουθιανάκη. Έναν πραγματικό αρχηγό, μέσα και έξω από το γήπεδο. Η προσωπικότητα, ο χαρακτήρας και η προσφορά του στην ομάδα ήταν ανεκτίμητα. Ειλικρινά, χωρίς εκείνον πολλά θα ήταν διαφορετικά.

Θέλω επίσης να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους φροντιστές της ομάδας Μυρων Τζανακακη και Κουλα Νιωτακη για την προσπάθεια που εκαναν ώστε η καθημερινότητα μέσα στα αποδυτήρια να γίνεται πιο εύκολη για όλους μας.

Αποχωρώ γεμάτος όμορφες αναμνήσεις, περηφάνια και αγάπη για αυτή την ομάδα. Εύχομαι ολόψυχα ο ΑΟ Τυμπακίου να συνεχίσει να προοδεύει και να βρει τον δρόμο που πραγματικά του αξίζει, γιατί πρόκειται για έναν σύλλογο με ιστορία, κόσμο και ανθρώπους που αξίζουν μόνο τα καλύτερα.

Σας ευχαριστώ όλους!

Θα σας έχω πάντα στην καρδιά μου!

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook