Συγκεκριμένα, ο θρύλος της μόδας της δεκαετίας των 90’s επιστρέφει για χάρη της φίλης της Κιμ και απογειώνει την σειρά με τα κορμάκια και τα εσώρουχα της γνωστής τηλεπερσόνας, σε αποχρώσεις του μαύρου, του λευκού και του nude.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Το βίντεο δίνει έμφαση στο Cotton Rib Bralette και το Fits Everybody Scoop Neck Bra, τα οποία αγαπούν και τα δύο για την άνεση που τους ταιριάζει. Σε σκηνοθεσία και λήψη από την Donna Trope, η καμπάνια θα προβληθεί σε δυο εκδόσεις 30 δευτερολέπτων και 15 δευτερολέπτων.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
«Γνώρισα για πρώτη φορά την Kate το 2014 μέσω του Riccardo Tisci και εντυπωσιάστηκα αμέσως με χιούμορ της, την αυθεντική και κλασική ομορφιά της – είμαστε φίλες από τότε!», εξομολογείται η Καρντάσιαν στην λεζάντα της φωτογραφίας που ανέβασε, με την οποία ανακοίνωσε την επική αυτή συνεργασία.
«Αυτό που κάνει η Κιμ με τη μάρκα είναι τόσο φρέσκο και μοντέρνο, δημιουργώντας εσώρουχα που θέλουν πραγματικά οι γυναίκες και τους ταιριάζει τέλεια: τα φοράω, η κόρη μου τα φοράει – ακόμη και η μητέρα μου τα φοράει!», σχολίασε η Κέιτ Μος.