Σε ένα grand prix με ενδιάμεσες καιρικές συνθήκες απλά πατήστε το button για την καρό σημαία…
Σε ενδιάμεσες καιρικές συνθήκες με απρόβλεπτη εμφάνιση βροχής και στην συνέχεια απρόβλεπτο σταμάτημα της, ένα είναι σίγουρο… Button και καθάρισες.
Πραγματικά, για δεύτερη φορά στο φετινό πρωτάθλημα Formula 1 έχουμε τέτοιες περίεργες συνθήκες καιρού που μόνο πονοκέφαλο δημιουργούν στους μηχανικούς των ομάδων σχετικά με την σωστή επιλογή στρατηγικής. Βέβαια, αυτές οι συνθήκες είναι οι αγαπημένες των μηχανικών του Jenson Button, καθώς όπως και στον Καναδά έτσι και στην Ουγγαρία, έκαναν την σωστή επιλογή στα ελαστικά και η καρό σημαία δεν άργησε να έρθει, βρίσκοντας στην κορυφή τον πιλότο της Mclaren.
Σ’ αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε ότι αυτή ήταν η δεύτερη νίκη του Jenson Button στο ουγγρικό grand prix, η πρώτη είχε γίνει το 2006 με το μονοθέσιο της Honda. Επίσης αυτή ήταν η 11η νίκη στην καριέρα του Βρετανού πιλότου της Mclaren και η 2η που πετυχαίνει στο φετινό πρωτάθλημα Formula 1.
Ο Sebastian Vettel ακολουθώντας την τακτική του Button κάνοντας τις ίδιες επιλογές στα ελαστικά τερμάτισε πίσω του, διατηρώντας την χαοτική διαφορά από τους διώκτες του στον φετινό τίτλο. Τρίτος τερμάτισε ο Fernando Alonso, ο οποίος είδε στην αρχή του αγώνα τις δύο Mercedes GP μπροστά του, ενώ λίγο αργότερα προς το τέλος του αγώνα δεν πήρε ρίσκο στην στρατηγική του με αποτέλεσμα να μην μπορεί να διεκδικήσει κάτι καλύτερο από την τρίτη θέση του βάθρου. Βέβαια υπήρχαν και χειρότερες επιλογές, αυτές των Lewis Hamilton και Mark Webber, όπου περίπου 20 γύρους πριν το τέλος του αγώνα με την εμφάνιση της βροχής επιλέγουν να κάνουν αλλαγή σε ενδιάμεσα ελαστικά, στοιχείο που τους κατέστρεψε ουσιαστικά τον αγώνα. Ο Lewis Hamilton παράλληλα δέχθηκε και ποινή διεύλευσης από τα pits καθότι νωρίτερα μετά από τετ-α-κε που είχε, επανέφερε τη McLaren στη σωστή κατεύθυνση την ώρα που ερχόταν η Force India του Paul di Resta, αναγκάζοντας τον Σκοτσέζο να βγει εκτός πίστας για να τον αποφύγει.
Σε γενικές γραμμές το Grand Prix Ουγγαρίας ήταν ένας ακόμα από τους εντυπωσιακούς αγώνες που βλέπουμε φέτος. Είχαμε εκκίνηση με ενδιάμεσα ελαστικά και βρεγμένο οδόστρωμα, στοιχείο που πρόσθεσε ένα ακόμα στοιχείο στο γυρολόγιο των μονοθεσίων στην πίστα του Hungaroring, αυτό του drift, ανεβάζοντας το θέαμα αρκετά, αλλά και τα λάθη που κόστιζαν θέσεις στους πιλότους. Από τους πιλότους σε τέτοιες συνθήκες καλύτερη αίσθηση είχε ο Lewis Hamilton που βρέθηκε μπροστά και δημιούργησε διαφορά από τους υπόλοιπους. Αυτό είχε ως συνέπεια ωστόσο την γρήγορη φθορά των ελαστικών του και έτσι ο Button δεν άργησε να τον φτάσει και έπειτα από λάθος του πρώτου να τον περάσει.
Λίγο πριν το τέλος του αγώνα είχαμε μια μονομαχία ανάμεσα σε Mark Webber και Lewis Hamilton για την 4η θέση, θέση που τελικά κατάφερε να πάρει ο πιλότος της Mclaren ελαχιστοποιώντας με αυτό τον τρόπο την λάθος επιλογή στην στρατηγική του και τα 6 συνολικά pit stops που έκανε στην πίστα του Hungaroring. Την δεκάδα συμπληρώνουν οι: Massa, Di Resta, Buemi, Rosberg και Alguersuari. Αναλυτικά αποτελέσματα με τους χρόνους όλων των πιλότων μπορείτε να δείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της Formula 1 και συγκεκριμένα στον σύνδεσμο, ενώ για πλούσιο φωτογραφικό υλικό push the button..
Μετά και το Grand Prix Ουγγαρίας, ο Sebastian Vettel εξακολουθεί φυσικά να είναι χαοτικά πρώτος με 234 βαθμούς, αφήνοντας πίσω του, τους: Webber, Hamilton, Alonso και Button με 149, 146, 145 και 134 βαθμούς, αντίστοιχα. Παρόμοια είναι η κατάσταση και στην βαθμολογία των κατασκευαστών, όπου η Red Bull Racing κρατά την πρώτη θέση με 383 βαθμούς και πίσω της ακολουθούν Mclaren και Ferrari με 280 και 215 βαθμούς, αντίστοιχα.
Μετά τις καλοκαιρινές διακοπές της η κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού θα επιστρέψει λίγο πριν το τέλος Αυγούστου και συγκεκριμένα το τριήμερο 26-28 Αυγούστου στην θρυλική πίστα του Spa-Francorchamps στο Βελγικό Grand Prix.