Η Volvo τα βάζει με τους Γερμανούς…

Η Volvo χτυπάει με διαφημιστική καμπάνια στις ΗΠΑ τους αντιπάλους της από Γερμανία…

Η Volvo χτυπάει με διαφημιστική καμπάνια στις ΗΠΑ τους αντιπάλους της από Γερμανία…

Τα εύσημα στην σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία της Volvo για την νέα διαφημιστική καμπάνια του Volvo S60 στην αγορά των ΗΠΑ, με την οποία χτυπάει τα… κλασικά και βαρετά μοντέλα των ανταγωνιστών της από Γερμανία.

Πιο συγκεκριμένα, στην συγκεκριμένη καμπάνια της η Volvo κάνει λογοπαίγνιο με τις λέξεις techno και metal, τις οποίες έχει δανειστεί από την μουσική.

«Βαρέθηκες τη γερμανική techno (τεχνολογία); Δοκίμασε λίγο σουηδικό metal (μέταλλο)».

Πέρα από το S60, η Volvo ανανέωσε πρόσφατα τη γκάμα των μοντέλων της στα πρότυπα του νέου V40. Επιπλέον, λανσάρει νέες εκδόσεις κινητήρων με ακόμη χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπή ρύπων.

Σε συνδυασμό με την εξέλιξη πρωτοποριακών τεχνολογικών συστημάτων όπως ο αερόσακος πεζού και τα υπόλοιπα τεχνολογικά συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, βλέπει τις πωλήσεις της να ανεβαίνουν διεθνώς.

Σ’ αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε και την εικόνα της στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου. Το κοινό μπορεί να στρέφεται σε αυτοκίνητα προσιτά και χαμηλού κυβισμού, ωστόσο, η Volvo έκλεισε το 2012 με μερίδιο 2,4%, το μεγαλύτερο που έχει σημειώσει στη χώρα μας ever. Και όλα αυτά την στιγμή που η ελληνική αγορά υποχώρησε κατά 40% σε σχέση με το 2011. Παρόλα αυτά η Volvo είδε τις ταξινομήσεις της να υποχωρούν μόλις κατά 4% (1.380 έναντι 1.445).

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook