“The Speed was pure beauty”… Αυτός είναι ένας από τους στίχους που αποτέλεσε στοιχείο έμπνευσης για τους σχεδιαστές της γερμανικής φίρμας, οι οποίοι είχαν αναλάβει το project της 3θυρης έκδοσης του Opel Astra…
Το αποτέλεσμα το βλέπουμε στις φωτογραφίες και είναι πραγματικά εντυπωσιακό. Με μια πρώτη ματιά διακρίνουμε στο αμάξωμα του τρεις σχεδιαστικές «γραμμές». Αν γίνουμε λίγο πιο παρατηρητικοί, διαπιστώνουμε εύκολα ότι η μια «γραμμή», αυτή που βρίσκεται στο κάτω μέρος των θυρών, είναι ακριβώς αυτή που συναντάμε και στο Opel Insignia.
Η δεύτερη «γραμμή» είναι αυτή που ξεκινά από τις χειρολαβές των θυρών και κατευθύνεται πίσω, τονίζοντας το μυώδες σχήμα των πίσω φτερών. Όσο για την τρίτη «γραμμή», αυτή ακολουθεί το σχήμα της οροφής και με τελική κατάληξη στο εντυπωσιακό spoiler του νέου Astra GTC.
Στο εμπρός μέρος, το ενδιαφέρον μας φυσικά κεντρίζεται από τον εντυπωσιακό προφυλακτήρα με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα, με τα φώτα τεχνολογίας LED να αποτελούν μια ακόμα ευχάριστη πινελιά, πινελιά που συναντάμε βέβαια και στα πίσω φωτιστικά σώματα.
Χωρίς να έχουν δει ακόμα πολλές λεπτομέρειες το φως της δημοσιότητας, γνωρίζουμε ότι το συνολικό του μήκος θα αγγίζει τα 4,46μέτρα, 40χιλιοστά πιο μακρύ από την 5θυρη έκδοση του. Παράλληλα, η οροφή του GTC θα είναι πιο χαμηλή από αυτή του «απλού» Astra. Επίσης, η εξαιρετικά δυναμική εικόνα του Astra GTC θα ενδυναμώνεται ακόμα περισσότερο από την σχεδίαση στις ζάντες του. Ειδικά, η έκδοση που θα δούμε σε λίγα 24ώρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι, θα πατάει σε ζάντες 21 ιντσών!!!
Η δυναμική εικόνα του εξωτερικού, θα συνεχίζεται φυσικά και στο εσωτερικό του Astra GTC, με τον εξοπλισμό να βρίσκεται σε ιδιαίτερα πλούσια επίπεδα…
Σχετικά με τα μηχανικά μέρη, αν και οι ιθύνοντες της γερμανικής φίρμας δεν έχουν δώσει πολλά στοιχεία στην δημοσιότητα, το Astra GTC θα εφοδιάζεται με ένα 2λίτρο υπέρ-τροφοδοτούμενο μοτέρ με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού, του οποίου η ιπποδύναμη μάλλον θα φλερτάρει έντονα με τους 300… ίππους.
Επίσης, θα συνοδεύεται με σύστημα Start & Stop, καθώς και με μηχανικό 6-άρι κιβώτιο ταχυτήτων. Η κίνηση θα μεταδίδεται στον εμπρός άξονα, ενώ θα υπάρχει και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό, για την απρόσκοπτη μεταφορά όλης της δύναμης στον δρόμο και την ακόμα μεγαλύτερη απόλαυση του οδηγού.
Από πλευράς ανταγωνισμού, οι κύριοι αντίπαλοι του Astra GTC θα είναι σαφώς η κουπέ έκδοση του Renault Megane, το VW Scirocco, ίσως και το οικολογικό Honda CR-Z, αλλά σίγουρα και το επερχόμενο Hyundai Veloster.
Τέλος, σχετικά με το πότε θα το δούμε στις επίσημες εκθέσεις της Opel στην χώρα μας; Μάλλον όχι νωρίτερα από τα μέσα του νέου έτους, υπομονή λοιπόν μέχρι τότε…
Opel Astra GTC
Ραντεβού στο Παρίσι για το 3θυρο Astra…

Δημοσίευση:
Eπιμέλεια: