Με απρόοπτα και καθυστερήσεις, παρά την καλή οργάνωση, αλλά και δυνατές μάχες πραγματοποιήθηκε ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς για το Κύπελλο Rally Sprint Κρήτης, στη διαδρομή Άπτερα – Μαλάξα, την Κυριακή 5 Δεκεμβρίου. Τον αγώνα διοργάνωσε η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Χανίων – ΑΛΑΧ, με την υποστήριξη της εταιρίας “Ford, YAMAHA & Chevrolet – ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑΚΗΣ”. Ο καιρός το πρωί της Κυριακής προβλημάτισε τους πάντες, αφού ήταν άστατος και ψιλόβρεχε. Στη συνέχεια έστρωσε, κάνοντας το χατίρι σε αγωνιζόμενους, οργανωτές αλλά και θεατές που ήταν αρκετοί αν και με καλύτερο καιρό σίγουρα θα ήταν αρκετά περισσότεροι. Η εκκίνηση δόθηκε με μισή ώρα καθυστέρηση, αφού καθυστέρησε απροειδοποίητα να έρθει το όχημα της Πυροσβεστικής. Επίσης μεγάλη καθυστέρηση είχαμε και στο πρώτο σκέλος του αγώνα όταν «έσπασε» το μοτέρ του Peugeot 306 των αδελφών Κτιστάκη, σκορπώντας λάδια στη διαδρομή και παρά το γεγονός ότι η επέμβαση της Λέσχης ήταν άμεση, η καθυστέρηση ωστόσο ήταν μεγάλη αφού τα λάδια ήταν πολλά. Στη μεγάλη κατηγορία έγινε η μάχη της ημέρας, αφού στο πρώτο σκέλος οι Γιάννης Παπαδοκωσταντάκης – Σταύρος Κλαριδόπουλος με Mitsubishi Carisma GT ήταν μισό δευτερόλεπτο ταχύτεροι από τους Γιώργο Αναπολιωτάκη – Αλέκο Χαλκιαδάκη με Seat Ibiza Kit Car. Στο δεύτερο σκέλος όρμησαν και οι δύο, βελτίωσαν τους χρόνους τους και τελικά επικράτησαν για μόλις ενάμιση δευτερόλεπτο στο σύνολο οι Παπαδοκωσταντακης – Κλαριδόπουλος. Πίσω τους στην 3η θέση τερμάτισαν οι Στέλιος Μιχαηλάκης – Νίκος Λιγοψυχάκης με Subaru Impreza Sti. Άτυχοι στάθηκαν οι Μανόλης Αλεξάκης – Μανόλης Ξηράκης με Mitsubishi Lancer Evo6 που εγκατέλειψαν από μηχανικό πρόβλημα και οι Μάνος Μηλάκης – Βασίλης Γκούφας με VW Golf Kit Car που είχαν μία έξοδο. Στα δίλιτρα επικράτησαν οι Γιώργος Φραντζεσκάκης – Μιχάλης Μπανταλάκης με Ford Escort MK1, ακολούθησαν οι Γιάννης Δρίβας – Γιάννα Σφακιανάκη με Honda Civic και στην 3η θέση τερμάτισε η πρωτοεμφανιζόμενη Κλάιρη Κεκάκη έχοντας δίπλα της τον Κώστα Κάππα και οδηγώντας μία BMW 320 E21. Άτυχοι στάθηκαν οι Άγγελος Σφίγγας – Μιχάλης Πατεράκης με Peugeot 106 Rallye που εγκατέλειψαν από μετάδοση και οι Δημήτρης Κτιστάκης – Μάνος Κτιστάκης με Peugeot 306 από μηχανικό πρόβλημα. Στην πολυπληθέστερη κατηγορία, αυτή των 1600ων κυβικών, επικράτησαν οι Σταμάτης Φουντουλάκης – Γιώργος Γαροφαλάκης με Peugeot 106 Rallye, ακολούθησαν οι Σταύρος Ζεϊμπεκάκης – Αντώνης Μεταξάκης με ίδιο αυτοκίνητο και 3οι τερμάτισαν οι Μιχάλης Πόλιας – Στέλλα Ρουσάκη με Citroen Saxo VTS. Στη μάχη της 4ης θέσης επικράτησαν οι Βαγγέλης Συλιγαρδάκης – Νίκος Προβιδάκης με Citroen AX, αφήνοντας μόλις ένα δευτερόλεπτο πίσω τους Βαγγέλη Παρθενιάδη – Κώστα Χατζάκη με Citroen Saxo. Στην 6η θέση τερμάτισαν οι Δάμων Τσικρικωνάκης – Θοδωρής Καραπαναγιώτης με «δανεικό» Toyota Corolla και 7οι τερμάτισαν οι Αντώνης Τζιάκης – Κώστας Ορφανουδάκης με Peugeot 106 Rallye, που όμως στο δεύτερο σκέλος είχαν ένα τετακέ χάνοντας πάνω από ένα λεπτό. Στη μικρή κατηγορία αγωνίστηκαν μόλις δύο πληρώματα. Ταχύτεροι ήταν οι Σταύρος Σταυρουλάκης – Γιώργος Μεγαλακάκης με Suzuki Swift Gti και ακολούθησαν οι Μιχάλης Πουλάκης – Βαγγέλης Προβιδάκης με Toyota Yaris. Έτσι με το Rally Sprint Άπτερα-Μαλάξα της Α.Λ.Α. Χανίων ολοκληρώθηκε το Κύπελλο Rally Sprint Κρήτης του 2010, ενώ οι απονομές στους φετινούς πρωταθλητές οδηγούς και συνοδηγούς θα γίνουν σε μια πανηγυρική εκδήλωση που θα ετοιμάσει η Α.Λ.Α. Χανίων τον Φεβρουάριο του 2011, λίγο πριν από την έναρξη της νέας αγωνιστικής σεζόν, η οποία ελπίζουμε όλοι να είναι ακόμα καλύτερη με περισσότερο θέαμα και σίγουρα περισσότερες συμμετοχές… Αναλυτικό φώτο-ρεπορτάζ μπορείτε να βρείτε εδώ: Rally Sprint Άπτερα-Μαλάξα: Φωτό-Ρεπορτάζ Ενώ τα αναλυτικά αποτελέσματα με τους χρόνους όλων των πληρωμάτων μπορείτε να τα καταβάσετε στον υπολογιστή σας από εδώ.
Rally Sprint Άπτερα-Μαλάξα: Μάχες, Απρόοπτα, Αυλαία…
Αυλαία για το Κύπελλο Rally Sprint Κρήτης με δυνατές μάχες και πολλά απρόοπτα στην ειδική Άπτερα-Μαλάξα…

Δημοσίευση:
Eπιμέλεια: