Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε από την Λέσχη ΦΙΜΑ (Φίλοι Μηχανοκίνητου Αθλητισμού) την Κυριακή 19 Δεκεμβρίου η τελευταία Ανάβαση αυτοκινήτων, σε μέρος της διαδρομής Μεσοχωριό-Αχεντριάς, στην περιοχή του Δήμου Αστερουσίων…
Η διαδρομή ήταν ιδιαίτερα τεχνική με συνολικό μήκος 3,5 χιλιόμετρα και με ρεκόρ στον αριθμό των στροφών που ξεπερνούσαν τις 40, ενώ και οι φουρκέτες ήταν αρκετές και μάλιστα συνεχόμενες, αποτελώντας από την μία μεγάλη πρόκληση για τους οδηγούς και από την άλλη πολύ θέαμα στους θεατές. Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί ότι ήταν αρκετά τα σημεία εντός της διαδρομής από όπου οι θεατές μπορούσαν να απολαύσουν το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, γεγονός που κρίνεται ιδιαίτερα σημαντικό , μιας και συνήθως στους περισσότερους αγώνες αυτού του είδους ο θεατής έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει μερικές μόνο στροφές στην καλύτερη των περιπτώσεων.
Όμως το δυσάρεστο γεγονός ήταν ότι ο αριθμός των συμμετοχών ήταν μόλις 8, με τους 7 μόνο οδηγούς να εκκινούν τελικά τον αγώνα. Ωστόσο, το θέαμα που πρόσφεραν όλοι οι οδηγοί ήταν αρκετό για να ικανοποιήσει τους θεατές που είχαν γεμίσει σχεδόν όλες τις φουρκέτες της διαδρομής.
Η αλήθεια πάντως είναι ότι φέτος στην Κρήτη το Κύπελλο Αναβάσεων «σκάλωσε» εξαιτίας και της οικονομικής κρίσης, με αποτέλεσμα να πραγματοποιηθούν μόλις δύο αγώνες τελικά, η ανάβαση Ομαλού και η ανάβαση Αχεντριά. Σχετικά με την Ανάβαση Ομαλού να θυμίσουμε ότι φέτος «έτρεξε» στην Κρήτη για 5η φορά ενώ παράλληλα προσμετρούσε και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Για το 2011 η 6η Ανάβαση Ομαλού έχει προγραμματιστεί στις 27 και 28 Αυγούστου, ενώ ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό το πρόγραμμα με τις υπόλοιπες αναβάσεις στην Κρήτη.
Στο αγωνιστικό κομμάτι της Ανάβασης Αχεντριά, ο Ζεϊμπεκάκης ήταν αυτός που ανέβηκε στο κορυφαίο σκαλί του βάθρου, αφήνοντας στην δεύτερη και τρίτη θέση τους Πατσουράκη και Κακεπάκη, αντίστοιχα. Μπορεί ο «νέος» με το Peugeot 106 Rallye να σημείωσε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο στο πρώτο σκέλος του αγώνα, ωστόσο στο δεύτερο σκέλος ανέβασε ρυθμό και τελικά κατάφερε να σταματήσει τα χρονόμετρα στο 2.39,276, απόλυτο χρόνο όλου του αγώνα, επικρατώντας στα Αστερούσια με συνολική διαφορά 2,5 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο Πατσουράκη με Honda Civic. Βέβαια, αξίζει να σημειωθεί ότι ο Κακεπάκης ενώ ξεκίνησε ιδιαίτερα ζεστός στο πρώτο σκέλος το οποίο και «πήρε» δεν κατάφερε να κάνει το ίδιο και στο δεύτερο. Μάλιστα, ο χρόνος του πρώτου σκέλους έδειχνε ότι ο Κακεπάκης είχε τον ρυθμό να κινηθεί ιδιαίτερα γρήγορα στον Αχεντριά και να πάρει την πρωτιά. Ωστόσο, στο δεύτερο σκέλος πίεσε πολύ το Citroen Saxo VTS από την αρχή της διαδρομής για να κρατήσει πίσω του τον εξίσου «αγριεμένο νέο» Ζεϊμπεκάκη , με την «θεά τύχη» ωστόσο να μην του κάνει την χάρη στην «φουρκέτα του Mystic» όπου κάνοντας τετ-α-κε έχασε αρκετά πολύτιμα δευτερόλεπτα, πέφτοντας τελικά στην τρίτη θέση. Όσο για τον Πατσουράκη, με το πολύ δυνατό Honda Civic μάλλον αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα με τα φρένα του μιας και ήταν αρκετά τα σημεία που έχανε χρόνο από μπλοκάρισμα στους τροχούς…
Στο λινκ θα βρείτε σε αρχείο excel αναλυτικά τους χρόνους όλων των οδηγών και την συνολική κατάταξη των οδηγών για την τελευταία ανάβαση του 2010, την Ανάβαση Αχεντριά.
Stay TUNED καθώς θα ακολουθήσει πλούσιο φωτογραφικό υλικό αλλά και πολλά in-car πλάνα από τον φακό του cretadrive.gr