Με τέρμα γκάζι η Mercedes στα social media και το facebook…
Κάθε φίρμα οφείλει να έχει ενεργή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Και η Mercedes φυσικά το γνωρίζει καλά αυτό…
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα τη Στουτγάρδη αναδείχθηκε πρώτη ανάμεσα στις αυτοκινητοβιομηχανίες κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους (από Απρίλιο έως Ιούνιο 2014) όσον αφορά τους ενεργούς φίλους της στο facebook. Όσους έκαναν like, comment ή share το συγκεκριμένο διάστημα.
Σύμφωνα με τη Social Bakers που διεξάγει έρευνες αγοράς στα social media, η Mercedes ξεπέρασε τα 12 εκατ. interactions, τη στιγμή που η δεύτερη BMW κατέγραψε 5,5 εκατ. Ακολούθησαν η Ferrari με 3,77 εκατ., η Porsche με 2,5 και η Audi με 1,26 εκατ.