Grand Prix Μαλαισίας: Vettel’s Storm

Ο Vettel κατάφερε να κερδίσει την 2η συνεχόμενη νίκη του για το 2011, μετά από μια ακόμα κυρίαρχη εμφάνιση της Red Bull Racing.

Βροχή περιμέναμε στην Μαλαισία, η οποία τελικά ήρθε και είχε γεύση Red Bull.
Η κυριάρχια και το περιθώριο νίκης της αυστριακής ομάδας δεν ήταν τόσο εμφανής βέβαια σε σχέση με την Αυστραλία, μιας και η Mclaren εμφανίστηκε ιδιαίτερα ανταγωνιστική κάτι που φάνηκε και στις κατατακτήριες δοκιμές. Ωστόσο, ο περσινός Παγκόσμιος Πρωταθλητής δεν φάνηκε να δυσκολεύεται στον δρόμο προς την δεύτερη καρό σημαία και την νική του Grand Prix Μαλαισίας στην πίστα της Sepang. Στην δεύτερη θέση συναντάμε την MP4-26 του Jenson Button, 3 δευτερόλεπτα πίσω από την RB7 του Sebastian Vettel, ενώ όπως συνέβη και στην Αυστραλία στο τρίτο σκαλί του βάθρου βρέθηκε μια Lotus-Renault, αυτή την φορά όμως αυτή του Nick Heidfeld.
Ο Sebastian Vettel κράτησε την πρώτη θέση από την στιγμή που έσβησαν τα κόκκινα φώτα χτίζοντας διαφορά από τους υπόλοιπους, την ίδια στιγμή που ο Nick Heidfeld πραγματοποιήσε μια εκπληκτική εκκίνηση και έτσι από την 6η θέση βρέθηκε στην 2η μόλις πριν την πρώτη στροφή του αγώνα. Ο Γερμανός πιλότος της Lotus-Renault άφησε πίσω του το duo της Mclaren με τους Hamilton-Button στις θέσεις 3 και 4, ενώ αντίστοιχα εκπληκτική ήταν και η εκκίνηση του Vitaly Petrov, ο οποίος βρέθηκε στην 5η θέση εμπρός από το duo της Ferrari, Felipe Massa και Fernando Alonso. Εφιάλτης για ακόμα μια φορά αποδείχτηκε η υπόθεση εκκίνηση για τον Αυστραλό πιλότο της Red Bull Racing, Mark Webber, ο οποίος με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων έχασε 5 θέσεις πέφτοντας στην 8η θέση.
Όσο ο Sebastian Vettel έκανε τον δικό του αγώνα ανενόχλητος μπροστά, πίσω του οι θέσεις μετά και το πρώτο pit-stop άλλαξαν, με τους Heidfeld και Massa να είναι οι χαμένοι, πέφτοντας στην 6η και 7η θέση αντίστοιχα. Ευνοημένοι από τον πρώτο χορό των pit-stop βρέθηκαν οι δύο Mclaren και η 150 Italia του Ισπανού Fernando Alonso, καθώς το εν λόγω trio έκανε τον ένα μετά τον άλλο τους ταχύτερους χρόνους μέσα στην πίστα της Sepang δείχνοντας ότι μπορεί να απειλήσει την κυριαρχία του Vettel.
Ο Fernando Alonso μάλιστα κατάφερε να περάσει τον Button κερδίζοντας την 3η θέση λίγο πριν ανοίξει ξανά ο χορός των pit-stops. Ο Ισπανός πιλότος της Ferrari έμεινε έξω κάνοντας ταχύτερους γύρους, ωστόσο, στα pits έχασε πολύτιμο χρόνο γυρίζοντας στην πίστα πίσω από το duo της Mclaren.
Με το τρίτο pit-stop στην πίστα της Sepang έγινε ένα ακόμα ανακάτεμα της τράπουλας στις θέσεις πίσω από τον Sebastian Vettel, ο οποίος συνέχιζε την κούρσα του για την δεύτερη καρό σημαία του 2011. Πιο συγκεκριμένα, ο Alonso χάνει ακόμα περισσότερο χρόνο και χάνει θέσεις από τους Petrov και Webber, την ώρα που ο Button κέρδιζε την δεύτερη θέση από τον teammate του, Lewis Hamilton.
Hamilton vs. Alonso…
Ωστόσο, με τους Petrov και Webber να κάνουν ένα ακόμα pit-stop, το 4ο τους συνολικά στο Grand Prix Μαλαισίας, άνοιγε ο δρόμος για τον Ισπανό πιλότο της Ferrari να βάλει στο μάτι την 3η θέση του Lewis Hamilton. Με 10 γύρους για να απονέμουν για το πέσιμο της καρό σημαίας, η μάχη της τρίτης θέσης μας ξύπνησε κάπως. Ωστόσο, το ξύπνημα δεν κράτησε για πολύ μιας και η πίσω πτέρυγα του Alonso και συγκεκριμένα το DRS δεν λειτουργούσε κάνοντας την υπόθεση προσπέρασμα Hamilton μια δύσκολη υπόθεση για τον Ισπανό πιλότο της Ferrari. Ο Alonso πάλεψε για το προσπέρασμα, ασκώντας ασφυκτική πίεση στον Hamilton, ωστόσο, στην προσπάθεια του αυτή καταστρέφει και την εμπρός αεροτομή της 150 Italia του.
Το γεγονός αυτό έφερε στα pits για 4η φορά τον Ισπανό πιλότο, ενώ επιστρέφοντας στην πίστα βρέθηκε στην 7η θέση, πίσω από τον teammate του, Felipe Massa. Από την άλλη και ο Hamilton, μόλις έχασε την θέση του από τους Heidfeld και Webber, αναγκάστηκε να μπει για 4η φορά στα pits για την αλλαγή των φθαρμένων ελαστικών στην MP4-26 του.
Όσο οι Vettel και Button “χαλάρωναν” στην μοναξιά της πρώτης και δεύτερης θέσης στην πίστα της Sepang, λίγο πιο πίσω και συγκεκριμένα στην τρίτη θέση, ο Γερμανός πιλότος της Lotus-Renault, Nick Heidfeld, έδινε την δική του μάχη για να κρατηθεί μπροστά από τον Mark Webber, έχοντας ως ασπίδα του, το KERS, σύστημα που δεν χρησιμοποίησε καθόλου στον αγώνα της Κυριακής η Red Bull Racing.
Πιο πίσω στην 5η θέση συναντάμε τον Felipe Massa, μπροστά από τους Fernando Alonso και Lewis Hamilton, στην 6η και 7η θέση, αντίστοιχα.
(update: Ο Hamilton παίρνει ποινή 20” , λόγω του ότι άλλαξε την γραμμή του περισσότερες από μια φορά, στην προσπάθεια του Alonso να τον προσπεράσει και πέφτει τελικά στην 8η θέση, ενώ και ο Alonso παίρνει ποινή 20” διότι προκάλεσε την σύγκρουση με τον Hamilton, αλλά ωστόσο δεν επηρεάζεται η τελική κατάταξη του Ισπανού πιλότου της Ferrari)
Στην 8η θέση βρήκε η καρό σημαία τον πιλότο της Sauber, Kamui Kobayashi, ο οποίος αξίζει να αναφέρουμε ότι κατάφερε να προσπεράσει μερικές φορές τον Michael Schumacher, πιλότο της Mercedes GP, ο οποίος τελικά έφερε την W02 την 9η θέση. 10ος ο Rookie Paul di Resta, πιλότος της Force India, ο οποίος κατάφερε να πάρει βαθμούς για δεύτερη συνεχόμενη φορά, ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι τερμάτισε και εμπρός από τον κατά πολύ πιο έμπειρο teammate του, Andian Sutil.
Αναλυτικά μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα καθώς και την κατάταξη του Grand Prix Μαλαισίας και στην επίσημη ιστοσελίδα της Formula 1 πατώντας στο link.
Στην βαθμολογία οδηγών Formula 1 έχουμε:
1. Sebastian Vettel – 50pts
2. Jenson Button – 26pts
3. Lewis Hamilton – 22pts
4. Mark Webber – 22pts
5. Fernando Alonso – 20pts
6. Felipe Massa – 16pts
7. Nick Heidfeld – 15pts
8. Vitaly Petrov – 15pts
9. Kamui Kobayashi – 6pts
10. Sebastien Buemi – 4pts
Ενώ στην βαθμολογία των κατασκευαστών στην πρώτη θέση συναντάμε φυσικά την Red Bull Racing με 72 βαθμούς, ακολουθούμενη από την Mclaren-Mercedes στην δεύτερη θέση και με 48 βαθμούς.
Τρίτη η Ferrari με 36 βαθμούς, με 6 λιγότερους βαθμούς πιο πίσω η Lotus-Renault στην 4η θέση, ενώ στην 5η και 6η θέση συναντάμε τις Sauber-Ferrari και Scuderia Toro Rosso-Ferrari, αντίστοιχα με 6 και 4 βαθμούς.
Τέλος, να θυμίσουμε ότι ο επόμενος αγώνας θα είναι το ακριβώς επόμενο Σαββατοκύριακο, 16-17 Απριλίου, με το τσίρκο της F1 να μεταφέρεται από την Μαλαισία στην Κίνα και συγκεκριμένα στην πίστα της Σαγκάη, όπου η δράση θα κορυφωθεί την Κυριακή 18 Απριλίου με το Grand Prix στην Σαγκάη στις 10 το πρωί…

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook