Δεξιοτεχνία του ΑΟΚ στο Παγκρήτιο Στάδιο

Απόλυτα επιτυχημένη η πρώτη Δεξιοτεχνία από τον Αγωνιστικό Όμιλο Κρήτης στο Παγκρήτιο Στάδιο…

Μετά από τις παλιές καλές εποχές όπου οι Δεξιοτεχνίες βρισκόταν σε μια ακμή και ουσιαστικά αποτελούσαν το φυτώριο οδηγών αλλά και συνοδηγών για τους αγώνες Ράλι και τα GP Tuning, ο Αγωνιστικός Όμιλος Κρήτης ξεκινά φέτος μια προσπάθεια αναβίωσης τους.
Την Κυριακή 17 Απριλίου, πρακτικά πήρε εκκίνηση η προσπάθεια αυτή, με την πρώτη Δεξιοτεχνία του 2011, να γεμίζει ευχάριστα το κυριακάτικο πρωινό μας και με θέα το Παγκρήτιο Στάδιο να έχουμε ξανά την ευκαιρία να θαυμάσουμε παλιούς αλλά και νέους οδηγούς να τα δίνουν όλα στην μάχη με τα χρονόμετρα, τους 35 περίπου κώνους,  τα δύο βαρέλια και τις δύο θέσεις parking.
Το athleticradio.gr  ήταν εκεί και θα σας μεταφέρει το αναλυτικό ρεπορτάζ με πλούσιο φωτογραφικό υλικό, τόσο από τον αγωνιστικό χώρο και την επίδειξη δεξιοτήτων νέων και παλιών ταλέντων, όσο και από το backstage της πρώτης Δεξιοτεχνίας του ΑΟΚ για το 2011.
Οι συμμετοχές του αγώνα δεν ήταν πολλές δεδομένης και της μεγάλης οικονομικής κρίσης που έχει χτυπήσει και τον χώρο του αυτοκινήτου και κατά συνέπεια του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Αν και η συγκεκριμένη μορφή αγώνων, οι Δεξιοτεχνίες, προφανώς δεν απαιτούν τα έξοδα που απαιτεί η αγωνιστική ετοιμασία άλλων μορφών μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπως για παράδειγμα οι αγώνες Ανάβασης, τα GP Tuning, τα Rally, τα drift, ωστόσο οι περίπου 20 συμμετοχές ήταν ένα ικανοποιητικό νούμερο, τουλάχιστον για τον πρώτο αγώνα. 
Στις 20 αυτές συμμετοχές διακρίνουμε πολλά παλιά ονόματα του σπορ στην Κρήτη, ονόματα που για πολλούς αποτέλεσαν το πρότυπο και το έναυσμα για να μπουν στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ένα από αυτά, ο Αδάμ Κουκλινός, με την θρυλική Opel Ascona, ο οποίος προσέφερε αρκετό θέαμα και καπνό ειδικά στις περιστροφές γύρω από το βαρέλι. Ενώ και ο Πουλάκης Μιχάλης με ένα Seat Leon και αντιμετωπίζοντας πρόβλημα στο χειρόφρενο που κολλούσε στο βαρέλι κατάφερε να κάνει πρώτο χρόνο στην κατηγορία του, κλάση Γ, και δεύτερο χρόνο στην open. Επιπλέον μεγάλη ήταν και η μάχη στην μικρή κατηγορία, την κλάση Α με αυτοκίνητα με μεταξόνιο έως 2,40μέτρα, όπου η πρώτη θέση πήγε για κάτι λιγότερο από μισή ανάσα στον Νίκο Κακεπάκη με καλύτερο χρόνο 47,605 δευτερόλεπτα, αφήνοντας το καμάρι του Γιάννη Κακεπάκη με ίδιο αυτοκίνητο στην δεύτερη θέση με χρόνο 47,605 δευτερόλεπτα.
Μεγάλος άτυχος της μικρής κατηγορίας ο Γιώργος Γονάκης από Χανιά όπου στο δεύτερο σκέλος και συγκεκριμένα στο βαρέλι και λίγο πριν ολοκληρώσει την προσπάθεια του έμεινε από σασμάν με αποτέλεσμα να μην καταφέρει να πετύχει κάτι καλύτερο από την 5η θέση στην μικρή κατηγορία. Μεγάλη έκπληξη ήταν η ξαφνική εμφάνιση του Γιάννη Νικολιδάκη με το “βολτίσιο” Peugeot 106 Rallye και μάλιστα λίγο πριν ολοκληρωθεί ο αγώνας. Ο χρόνοι του πιο γρήγορου αστυνομικού της Κρήτης δεν ήταν ανταγωνιστικοί, ωστόσο το θέαμα που πρόσφερε άξιζε κατά πολύ και μάλιστα έκλεισε το event με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Στις υπόλοιπες κατηγορίες αξίζει να αναφέρουμε μια ακόμα ενδοοικογενειακή κόντρα, αυτή ανάμεσα στον Νηστικάκη Νίκο και στο καμάρι του, τον μικρό Μανόλη Νηστικάκη. Ο μικρός όμως οδηγώντας θεαματικά το “οικογενειακό” αυτοκίνητο, ένα “γυμνό” Peugeot 205, κατάφερε να αποδείξει στον δεξιοτέχνη μπαμπά του ότι το μήλο κάτω από την μηλιά έπεσε τελικά, έκανε καλύτερο χρόνο στην κατηγορία του, πετυχαίνοντας ταυτόχρονα και τον απόλυτο χρόνο της ημέρας, ολοκληρώνοντας τον γύρο σε χρόνο μόλις 43.976 δευτερολέπτων.
Για το τέλος αφήσαμε την κατηγορία με τα αυτοκίνητα με την κίνηση στον πίσω άξονα. Εκεί είχαμε την κόντρα ανάμεσα σε Κουκλινό Αδάμ και Ζερβό Αλέξανδρο. Η Opel Ascona κόντρα στην BMW E30 και το ρητό “ο νέος είναι ωραίος αλλά ο παλιός είναι αλλιώς” βρήκε απόλυτη εφαρμογή.  Θεαματικός ο Κουκλινός με την Ascona, αλλά πιο αποτελεσματικός ο Ζερβός με την BMW, η οποία να σημειώσουμε ότι στα χέρια του Μάνου Καζάνη πήρε και το πρωτάθλημα στο Παγκρήτιο Κύπελλο Drift του 2009. Βέβαια, μετά τις απονομές υπό τις δυνατές μουσικές του Music Club και του Παναγιώτη Μάρτη και τα έντονα πειράγματα του speaker και παλιού προέδρου του ΑΟΚ κ. Παπαδάκη, ακολούθησε ολιγόλεπτο drift show με τον Αλέξανδρο Ζερβό να μας αποδεικνύει τελικά ότι και στα δικά του χέρια βγαίνει καπνός από την “πρώην γερμανίδα ερωμένη του Καζάνη”…
Και στην επόμενη Δεξιοτεχνία με το καλό…
Ενώ εσείς μείνετε συντονισμένοι και στο cretadrive.gr όπου θα ακολουθήσει πλούσιο φώτο-ρεπορτάζ καθώς και όλο το παρασκήνιο από την πρώτη Δεξιοτεχνία του ΑΟΚ.
Stay TUNED…

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook