Grand Prix Monaco: F1 και Glamour

Μετά την Ισπανία, το τσίρκο της Formula 1 ταξιδεύει στο Πριγκιπάτο για ίσως το πιο διάσημο grand prix της χρονιάς…

Πιο συγκεκριμένα, μετά την Ισπανία, κάνουμε ένα σύντομο ταξίδι παραλιακά, στη Μεσόγειο για να φτάσουμε στην πιο διάσημη πίστα όλων των grand prix.
Ο πιo διάσημος, χωρίς αμφιβολία, αγώνας του πρωταθλήματος Formula 1 γίνεται στο Monaco ή όπως έχουμε μάθει να το λέμε όλα αυτά τα χρόνια, στο Πριγκιπάτο. Οι τηλεθεάσεις που πετυχαίνει το γεγονός κάθε χρόνο μπορούν να συγκριθούν μόνο με τις τηλεθεάσεις Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου και Ολυμπιακών Αγώνων.
Ο αγώνας του Monaco ήταν μέρος του πρώτου πρωταθλήματος της Formula 1 το 1950 και δεν έχει χάσει τη θέση του στο πρόγραμμα από το 1955.
Η πίστα έχει αλλάξει ελάχιστα σε σχέση με άλλες μέσα στο χρόνο και διατηρεί τη μαγεία και την γοητεία των τότε εποχών, αν και τα σημερινά μονοθέσια αντικειμενικά δυσκολεύονται πολύ να χωρέσουν στα σφιχτά όριά της.
Η πίστα αποτελείται αποκλειστικά από δρόμους κανονικής πολιτικής χρήσης, που έχουν διαμορφωθεί σε κλειστή πίστα μέσω ειδικών διαμορφώσεων και με τοποθέτηση μπαρριέρας στα κατάλληλα σημεία.
Ως εκ τούτου, η επιφάνεια δεν είναι ιδανική, ούτε από άποψη πρόσφυσης ούτε από άποψη ομαλότητας.
3,340 χιλιόμετρα, 19 στροφές, μία πίστα… καμία αμμοπαγίδα…
Συνοψίζοντας, μερικά από τα σημαντικά στοιχεία για το Grand Prix του Monaco στο Monte Carlo είναι τα ακόλουθα:
– Το Grand Prix του πριγκιπάτου βρίσκεται στο καλαντάρι της Formula 1 από τη θέσπιση του πρωταθλήματος: το 1950 
– Πρόκειται για το μικρότερο σε μήκος σιρκουί (3.340 μ.) αλλά και τον πιο αργό αγώνα της σεζόν, με τη μέση ωριαία ταχύτητα να περιόριζεται στα 160km/h.
– Στο Μονακό πανηγύρισε τη πρώτη της παρουσία στο βάθρο η RBR, με τον David Coulthard να τερματίζει 3ος στον αγώνα του 2006 και ντυμένος με την στολή του… Superman!!!
– Πέρυσι, ο Mark Webber εκκίνησε από την pole position την οποία μετέτρεψε σε νίκη, με τον Sebastian Vettel να ολοκληρώνει τον θρίαμβο του 1-2 της Red Bull Racing, με το πανυγύρι να συνεχίζεται στην πισίνα.
– Οι γόμες ελαστικών που θα έχουν στη διάθεση τους οι ομάδες, θα είναι για πρώτη φορά φέτος η πολύ μαλακή και η μαλακή.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook