Πλούτος, χλιδή, glamour, πρίγκιπες, μοντέλα, πολυτελή γιοτ, υπερπολυτελή ξενοδοχεία και τα μονοθέσια της Formula 1 να βρυχώνται στους στενούς, αλλά γεμάτους από ιστορία, δρόμους του Πριγκιπάτου του Μονακό, αυτό είναι το Grand Prix του Μονακό και το λατρεύουν όλοι ή σχεδόν όλοι…
Ένας από αυτούς που το λατρεύουν ειδικά από σήμερα είναι σίγουρα ο Γερμανός πιλότος της Red Bull Racing, Sebastian Vettel, καθότι από σήμερα έχοντας πλέον στο βιογραφικό του και την νίκη του στο Monte Carlo είναι ένας κάπως πιο ολοκληρωμένος Παγκόσμιος Πρωταθλητής Formula 1. Είναι μάλιστα πολλοί που υποστηρίζουν ότι μια νίκη στο Monaco αξίζει όσο… ένα Πρωτάθλημα, λόγω και της αίγλης που έχει ο συγκεκριμένος αγώνας. Είναι ένας από τους πιο δύσκολους αγώνες στο Πρωτάθλημα της Formula 1, είναι ένας από τους πιο αντρικούς αγώνες και ο Sebastian Vettel έχοντας στο πλευρό του την Kinky Kylie που δεν τον πρόδωσε στο τέλος κατάφερε να τον κερδίσει επάξια. Βέβαια, αξίζει να αναφέρουμε ότι δεν ήταν καθόλου εύκολη η νίκη του στο Λιμάνι του Monte Carlo, όμως το ήθελε πολύ και το ρητό αναφέρει ότι όταν θέλεις κάτι πάρα πολύ το σύμπαν συνομωτεί κάποιες φορές για να το αποκτήσεις.
Εξαιρετικός ο Fernando Alonso με την Ferrari του κατάφερε να κάνει μια πολύ καλή εκκίνηση στην αρχή του αγώνα, όπου λίγο έλειψε να περάσει και στην πρώτη θέση και στην συνέχεια με έναν πολύ καλό αγώνα κατάφερε να τερματίσει στην δεύτερη θέση. Βέβαια, η κατάσταση ίσως και να ήταν κάπως διαφορετική αν δεν είχαμε το ατύχημα με τον Vitaly Petrov λίγους γύρους πριν να πέσει η καρό σημαία. Ο Alonso πίεζε πολύ σε εκείνο το σημείο την RB7 του Sebastian Vettel και δεν ήταν λίγα το σημεία που κοκκίνιζε τους καθρέπτες της Kinky Kylie. Μάλιστα, αξίζει να αναφέρουμε ότι ο Sebastian Vettel είχε κάνει μόλις ένα pit stop για να βάλει τα μαλακά ελαστικά τα οποία σε εκείνο το σημείο έβλεπε να φθείρονται πολύ, στοιχείο που χαρακτηρίζει την άμυνα του από τον Alonso σίγουρα ως μια υπέρ-προσπάθεια. Ο Seb όμως τόλμησε να μην κάνει ένα ακόμα pit stop και το ρίσκο… με λίγη συνομωσία τελικά του βγήκε.
Τρίτος ο Jenson Button με Mclaren, προσπάθησε αρκετά να βρεθεί εμπρός και ίσως και να έβγαινε αν είχε υπολογίσει λίγο καλύτερα όλες τις παραμέτρους. Η συνετή οδήγηση έχει αποδειχθεί στην περίπτωση του Button ότι μπορεί να φέρει την νίκη, όμως μερικές φορές χρειάζεται το ρίσκο και η τόλμη. Όταν λέμε ρίσκο βέβαια δεν αναφερόμαστε στην περίπτωση Hamilton, ο οποίος μπορεί με τις κινήσεις του να προσφέρει θεαματικά προσπεράσματα πολλές φορές, δεν παύει όμως μερικές άλλες φορές να είναι και επικίνδυνος προκαλώντας τρομαχτικά ατυχήματα. Το αστείο βέβαια είναι ότι ο Lewis Hamilton κρύβεται και πίσω από το δάχτυλο του, δικαιώς είναι το κακό παιδί στην Formula 1, μας αρέσει όμως και μας κάνει να διασκεδάζουμε. Ως γνωστόν το Grand Prix του Monaco είναι ένας από τους αγώνες που το προσπέρασμα θεωρείται σχεδόν αδύνατο. Ο Hamilton όμως δεν δίστασε ούτε στιγμή να κάνει το αδύνατο, δυνατό με ή χωρίς θύματα.
Σίγουρα στα highlights του σημερινού αγώνα ήταν η μάχη του Hamilton με τον Massa, με τον δεύτερο να αντέχει σε παράτολμη επίθεση του πρώτου στην Ste Devote, κάτι που δεν μπόρεσε να κάνει στο φημισμένο τουνελ και στο εκβιαστικό προσπέρασμα του Hamilton το οποίο μάλιστα προκάλεσε και το ατύχημα του Βραζιλιάνου πιλότου καταστρέφοντας την F150 Italia του. Οι αγωνοδίκες λίγο αργότερα ρίχνουν ποινή εισόδου-εξόδου στα pits στον πιλότο της Mclaren, τον οποίο είδαμε λίγους γύρους αργότερα να εκβιάζει ξανά προσπέρασμα στην Ste Devote με αποτέλεσμα την σύγκρουση του με τον Maldonado, με τον Κολομβιανό πιλότο της Williams να βλέπει τον καλό του αγώνα να καταστρέφεται.
Λίγο πιο πριν όμως και συγκεκριμένα 7 γύρους πριν από την καρό σημαία στο Μονακό έγινε η φάση του αγώνα, μια από αυτές που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στον αγώνα του Πριγκιπάτου. Πιο συγκεκριμένα, 6 μονοθέσια βρίσκονται ασφυκτικά κοντά στην μάχη της 5ης θέσης. Το λάθος δεν άργησε να έρθει μετατρέποντας το σιρκουί του Μονακό σε πίστα από συντρίμια των Sutil, Webber, Maldonando, Hamilton, Petrov, Alguersuari. Μεγάλος χαμένος ο Vitaly Petrov όπου έμεινε αρκετή ώρα εγκλωβισμένος στην Renault GP μετά το σφοδρό χτύπημα του με τις μπαριέρες. Ο αγώνας σε εκείνο το σημείο διεκόπη με κόκκινη σημαία, γεγονός που σήμαινε ότι θα είχαμε επανεκκίνηση πίσω από το Safety Car.
Κάπως έτσι με την διακοπή του αγώνα δόθηκε η ευκαιρία στον Vettel να φορέσει φρέσκα ελαστικά υπερσπίζοντας την θέση του από τους Alonso, Button. Ο Alonso έκανε ό,τι μπορούσε στους γύρους που είχαν απομείνει για το πέσιμο της καρό σημαίας, αλλά η διαφορά ταχύτητας ανάμεσα σε Red Bull και Ferrari ήταν κάτι παραπάνω από φανερή, και έτσι ο Ισπανός συμβιβάστηκε με τη 2η θέση, αυτό ακριβώς που έκανε και ο Jenson Button με την τρίτη θέση σε έναν αγώνα που υπό διαφορετικές συνθήκες θα μπορούσε να είχε κερδίσει. Ακολούθησαν ο Mark Webber, o οποίος στον προτελευταίο γύρο κατάφερε να πέρασει τον Kamui Kobayashi, και πιο πίσω βρέθηκαν οι: Lewis Hamilton, Adrian Sutil, Nick Heidfeld, Rubens Barrichello και Sebastien Buemi, ολοκληρώνοντας την βαθμολογούμενη δεκάδα του Monaco. Εκκρεμεί βέβαια η περίπτωση Hamilton και όσοι εμπλέκονται στις συγκρούσεις που ο πιλότος της Mclaren προκάλεσε…
Με την ολοκλήρωση του Grand Prix του Monaco, ο Sebastian Vettel βρίσκεται στους 143 βαθμούς και όπως όλα δείχνουν αν και δεν έχουμε ολοκληρώσει καν το μισό του φετινού Πρωταθλήματος, ο Γερμανός πιλότος της Red Bull Racing φαίνεται πως το έχει ήδη κατακτήσει…
Όπως και να χει επόμενος αγώνας είναι το Grand Prix του Καναδά το ΠΣΚ 10-12 Ιουνίου.
Μείνετε συντονισμένοι καθώς θα ακολουθήσει πλούσιο φωτογραφικό υλικό, όλο το παρασκήνιο από το Monaco, αλλά και πολλά βίντεο με τα highlights και φυσικά τις συγκρούσεις στο λιμάνι του Monte Carlo…