7 γύρους πριν από την καρό σημαία στο Μονακό έγινε η φάση του αγώνα, μια από αυτές που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στον αγώνα του Πριγκιπάτου.
Πιο συγκεκριμένα, 6 μονοθέσια, αυτά των Sutil, Webber, Maldonando, Hamilton, Petrov, Alguersuari, βρίσκονται ασφυκτικά κοντά στην μάχη της 5ης θέσης. Το λάθος δεν άργησε να έρθει μετατρέποντας το σιρκουί του Μονακό σε πίστα από συντρίμια. Μεγάλος χαμένος ο Vitaly Petrov όπου έμεινε αρκετή ώρα εγκλωβισμένος στην Renault GP μετά το σφοδρό χτύπημα του με τις μπαριέρες. Ο αγώνας σε εκείνο το σημείο διεκόπη με κόκκινη σημαία, γεγονός που σήμαινε ότι θα είχαμε επανεκκίνηση πίσω από το Safety Car.
Ας δούμε όμως λίγο πιο αναλυτικά το περιστατικό.
Ο οδηγός της Renault GP όμως δεν βγήκε αμέσως από το κατεστραμμένο μονοθέσιό του, γεγονός που είχε ως συνέπεια την άμεση επέμβαση του ιατρικού team της πίστας του Monaco. Ο Petrov τους είπε ότι δεν ένοιωθε τα πόδια του και όπως ήταν φυσικό ο αγώνας διεκόπη με σκοπό να μεταφερθεί ο Ρώσος πιλότος της Renault GP στο τοπικό Νοσοκομείο. Έτσι και έγινε, μόνο που στο νοσοκομείο διαπιστώθηκε, ευτυχώς για την υγεία του Ρώσου, ότι δεν έχει κανέναν τραυματισμό, ενώ μάλιστα δεν χρειάστηκε να μείνει καν στο Νοσοκομείο.
Αυτή είναι η μια πλευρά του νομίσματος, διότι η άλλη ακούει στο όνομα Sebastian Vettel. Λίγο πριν το ατύχημα του Petrov ο Sebastian Vettel έχοντας κάνει μόλις ένα pit-stop έβλεπε σε εκείνο το σημείο τα ελαστικά του να φθείρονται ολοένα και περισσότερο, την ίδια στιγμή που οι καθρέπτες της RB7 του γέμιζαν διαρκώς με το κόκκινο της F150 Italia του Fernando Alonso. Και εκεί ήρθε η λύτρωση, αν φυσικά μπορούμε να χαρακτηρίσουμε έτσι το ατύχημα του Petrov.
Κάπως έτσι με την διακοπή του αγώνα δόθηκε η ευκαιρία στον Vettel να φορέσει φρέσκα ελαστικά υπερσπίζοντας την θέση του από τους Alonso, Button. Ο Alonso έκανε ό,τι μπορούσε στους γύρους που είχαν απομείνει για το πέσιμο της καρό σημαίας, αλλά η διαφορά ταχύτητας ανάμεσα σε Red Bull και Ferrari ήταν κάτι παραπάνω από φανερή, και έτσι ο Ισπανός συμβιβάστηκε με τη 2η θέση, αυτό ακριβώς που έκανε και ο Jenson Button με την τρίτη θέση σε έναν αγώνα που υπό διαφορετικές συνθήκες θα μπορούσε να είχε κερδίσει…
Όσο αναφορά τον Vitaly Petrov, μεταξύ άλλων δήλωσε ότι:
“Ήταν μεγάλη σύγκρουση και δεν μπορούσα να νιώσω καλά τα πόδια μου μετά απ’ αυτήν. Θεώρησα ότι θα ήταν καλύτερο να με βοηθήσει η ιατρική ομάδα να βγω από το μονοθέσιο γιατί δυσκολευόμουν να κινηθώ και τα πόδια μου είχαν παγιδευτεί μέσα στο μονοθέσιο. Δεν έχασα τις αισθήσεις μου αλλά πονούσα πολύ όταν ήμουν μέσα στο μονοθέσιο”…
Και κάπως έτσι ο παράγοντας Petrov έκρινε κατά ένα μεγάλο ποσοστό τον αγώνα στο Πριγκιπάτο του Μονακό, με τον Sebastian Vettel με την Red Bull Racing, η οποία φοράει κινητήρες Renault, να ανεβαίνει στην πρώτη θέση του βάθρου. Τυχαίο;;; Το ατύχημα σίγουρα τυχαίο, η διαχείριση του όμως από την Renault και τον Petrov, ίσως και να μην είναι τόσο τυχαία, ίσως και να κάνουμε λάθος βέβαια…
Δείτε στην συνέχεια το βίντεο, στον σύνδεσμο, με την σύγκρουση της Renault GP του Vitaly Petrov στις μπαριέρες του Monaco και βγάλτε τα συμπεράσματα σας…