Rally Acropolis: Θήβα-Ελάτεια

Το Ράλλυ Ακρόπολις μόλις ξεκίνησε με τις ειδικές Θήβα 1 και Ελάτεια και τον Petter Solberg να δίνει τον ρυθμό, άτυχο πλήρωμα η Team Greece…

Η κατάσταση του δρόμου στην πρώτη ειδική διαδρομή έκρινε και τα αποτελέσματα, ειδικά για τα πληρώματα που μπήκαν πρώτα και τα οποία ουσιαστικά καθάριζαν την ειδική.
Ταχύτερος από όλους ο Petter Solberg (16:39.9) και ακολούθησαν οι Jari-Matti Latvala (16:40.4) και Evgeny Novikov (16:45.2).
Ο Mikko Hirvonen χτύπησε ένα τοιχίο λίγο πριν το τέλος της ειδικής, ευτυχώς ωστόσο χωρίς επιπτώσεις στο αυτοκίνητο.
Μετά και το πέρας της πρώτης ειδικής ο Petter Solberg δήλωσε ικανοποιημένος από το καλό ξεκίνημα και φάνηκε καλά διαβασμένος στα χώματα του Ακρόπολις, το μόνο που μένει να δούμε είναι αν θα υπάρχει συνέχεια.
Τα αναλυτικά αποτελέσματα της πρώτης ειδικής μπορείτε να τα δείτε στον σύνδεσμο.
Στην δεύτερη ειδική διαδρομή του αγώνα, στην Ελάτεια, η οποία με 39,10 χιλιόμετρα αποτελεί και την μεγαλύτερη ειδική διαδρομή του Ράλλυ Ακρόπολις, ο Petter Solberg σημείωσε έναν καταπληκτικό χρόνο, που του δίνει προβάδισμα 20 δλ. σε σχέση με τον 2ο Jari-Matti Latvala, ο οποίος σημείωσε το 2ο ταχύτερο χρόνο και στην ειδική (+19,8), 3 δέκατα μπροστά από τον Mikko Hirvonen (+20,1).
Στην ειδική αυτή είχαμε και τις πρώτες εγκαταλείψεις του αγώνα. Δυστυχώς μια από αυτές ήταν αυτή της Team Greece. Ο Evgeny Novikov και ο Λάμπρος Αθανασούλας σταμάτησαν, αμφότεροι από σπασμένο ψαλίδι στην ανάρτηση.
Πολλά τα προβλήματα και για τον Sebastian Loeb, ο οποίος δεν είχε πληροφόρηση της σχέσης στο κιβώτιο αλλά και των σαλ του DS3 WRC καθότι η οθόνη δεν δούλευε, ενώ είχε και κλαταρισμένο ελαστικό. Σ’ αυτό το σημείο αξίζει να σημειωθεί ότι ο Jari-Matti Latvala αν και δεν είχε καλές σημειώσεις κατάφερε τελικά να γράψει τον δεύτερο χρόνο της ειδικής.
Όσο για τον Πρωταγωνιστή, Petter Solberg, ο συνήθης ύποπτος στα χώματα του Ακρόπολις, δηλώνει χαρακτηριστικά ότι:
«Δεν ξέρω τι συμβαίνει, όλα πήγαν πολύ καλά! Σε κάποια σημεία πίστεψα ότι είχα κλατάρισμα, αλλά έκανα λάθος. Είμαι πολύ χαρούμενος με το χρόνο».
Τα αναλυτικά αποτελέσματα της δεύτερης ειδικής μπορείτε να τα δείτε στον σύνδεσμο.
Αυτή την στιγμή τρέχει η τρίτη ειδική διαδρομή, η πιο δύσκολη του αγώνα, το γνωστό Ελευθεροχώρι. Έχουν ολοκληρώσει 20 αυτοκίνητα, με τον καλύτερο χρόνο της ειδικής να έρχεται από τον Petter Solberg.
Αμέσως μετά ακολουθούν οι ειδικές: Ρεγγίνι, Θήβα 2 και η πρώτη ημέρα του Ράλι Ακρόπολις κλείνει με Μαυρολίμνη.  
       

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook