Ράλι Ακρόπολις 2011: Πρώτη ημέρα…

Ο ιδιωτικός Solberg κερδίζει τις 4 από τις 6 ειδικές διαδρομές, χτίζοντας σημαντική διαφορά με στόχο φυσικά την καρό σημαία στο Ακρόπολις…

Ο ιδιωτικός Solberg κερδίζει τις 4 από τις 6 ειδικές διαδρομές, και έχοντας προβάδισμα 51.6 δευτερολέπτων από τον δεύτερο Loeb, στοχεύει σε καρό σημαία και πρωτιά… 
Με την ολοκλήρωση της πρώτης ημέρας στο Ράλι Ακρόπολις καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι τελικά ο Νορβηγός, Petter Solberg, έκανε το ιδιωτικό του Citroen DS3 WRC να πετάει και στις 6 ειδικές διαδρομές σε έναν κατά γενική ομολογία από τους πιο σκληρούς αγώνες του Παγκόσμιου Πρωτάθληματος Ράλι – WRC, του Ράλι Ακρόπολις, του Εθνικού μας αγώνα.
Μετά την ολοκλήρωση της πρώτης ημέρας στην γενική κατάταξη πίσω από τον ιδιωτικό Solberg, συναντάμε τον εργοστασιακό Sebastian Loeb με διαφορά όμως που ξεπερνά τα 50 δευτερόλεπτα (51,6 δευτερόλεπτα) και ακόμα πιο πίσω τον Mikko Hirvonen.
Πιο συγκεκριμένα, ο Νορβηγός, Petter Solberg, εκμεταλλευόμενος το γεγονός ότι έβρισκε καθαρές ειδικές διαδρομές κατάφερε να επικρατήσει άνετα στα χώματα του Ακρόπολις την πρώτη ημέρα και έχοντας ήδη ένα προβάδισμα 51.6 δευτερολέπτων, από τον όχι και σε πολύ φόρμα, Sebastian Loeb, δείχνει να βάζει δυνατή υποψήφιότητα για την καρό σημαία της Κυριακής.
Από την άλλη, ο Αλσατός εργοστασιακός οδηγός της Citroen, Sebastian Loeb, στις πρώτες ειδικές έδειχνε να έχει πρόβλημα με τα όργανα ελέγχου καθώς δεν μπορούσε να πληροφορηθεί σωστά για την σχέση στο κιβώτιο, ούτε και για τις σαλ στον κινητήρα του DS3 WRC, ωστόσο προς το τέλος της ημέρας κατάφερε να μειώσει την διαφορά και κερδίζοντας την τελευταία ειδική στην Μαυρολίμνη να πλασαριστεί στην δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης.
Λίγο πριν την Μαυρολίμνη και ο έτερος εργοστασιακός οδηγός της Citroen, Sebastien Ogier, κατάφερε να πάρει την Θήβα 2 και να ανέβει στην 4η θέση της γενικής κατάταξης. Τρίτος ο Mikko Hirvonen με το εργοστασιακό Ford Fiesta RS WRC. ενώ ο έτερος εργοστασιακός της Abu Dhabi Ford WRT, Jari-Matti Latvala στην τελευταία ειδική αντιμετώπισε πρόβλημα με το μπροστινό διαφορικό και έχασε πάνω από 3 λεπτά, πέφτοντας στην 8η θέση της γενικής κατάταξης.
Όσο για τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή της Formula 1, Kimi Raikkonen, μπορεί να κέρδιζε χειροκρότημα στις κατάμεστες ειδικές διαδρομές και να έκανε θεαματικά περάσματα, ωστόσο ολοκλήρωσε την πρώτη ημέρα του Ράλι Ακρόπολις, μόλις στην 10η θέση, με διαφορά πάνω από 4 λεπτά από τον πρωτοπόρο Petter Solberg.
Αναλυτικότερα, μετά την ολοκλήρωση της πρώτης ημέρας στο Ράλι Ακρόπολις οι πρώτες δέκα θέσεις έχουν ως εξής:
1.Petter Solberg Citroen DS3 WRC 1:39.24.2
2.Sebastian Loeb Citroen DS3 WRC +51.6δευτ.
3.Mikko Hirvonen Ford Fiesta RS WRC +55.3
4.Sebastian Ogier Citroen DS3 WRC +57.2
5.Henning Solberg Ford Fiesta RS WRC +1:42.1
6.Mathew Wilson Ford Fiesta RS WRC +2:27.7
7.O. Tanak Ford Fiesta S2000 +3:32.4
8.Jari-Matti Latvala Ford Fiesta RS WRC +3:55.0
9.J. Hanninen Skoda Fabia S2000 +4:01.6
10.Kimi Raikkonen Citroen DS3 WRC +4:04.7
Τέλος, την πλήρη κατάταξη με τους χρόνους και τις θέσεις όλων των οδηγών μπορείτε να την δείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του wrc ακολουθώντας τον σύνδεσμο.  
     

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook