Το KTM X-Bow στην Κρήτη!!!

Το μοναδικό Supercar της KTM, το X Bow ήρθε στην Κρήτη και μας άφησε άφωνους…

Στα πλαίσια του KTM opening Event στην Κρήτη οι φανατικοί φίλοι της αυστριακής φίρμας δεν είχαν μόνο την ευκαιρία να δουν και να θαυμάσουν από κοντά όλα τα νέα μοντέλα της ΚΤΜ (Street, Touring, Off Road Racing, Mini, ATV), αλλά να μαγευτούν και από το μοναδικά εξωτικό supercar των Αυστριακών, το KTM X Bow…
Πράγματι, λίγοι ήταν αυτοί που μπόρεσαν να αντισταθούν στην πρόκληση και να δουν από κοντά ένα τέτοιο supercar που για πρώτη φορά έκανε την εμφάνιση του στην Κρήτη και συγκεκριμένα στο Ηράκλειο.
Για τους δύσπιστους όμως θα αναπτύξουμε μερικές από τις χάρες του KTM X Bow, δεν θα χρειαστούν καν όλες για να σας αλλάξουν την γνώμη…
Νομίζω πως το KTM X-Bow είναι το αυτοκίνητο που πραγματικά έρχεται να συμφιλιώσει τους δύο κόσμους, αυτόν με τους 2 τροχούς και τον άλλον με τους 4. Το 1953 όταν οι Αυστριακοί κατασκευάζαν 3 μοτοσικλέτες την ημέρα σίγουρα δεν φανταζόντουσαν πως θα έρθει κάποια στιγμή η μέρα που θα κατάφερναν να περνούσαν τα καθαρόαιμα γονίδια ενός αγωνιστικού motocross σε ένα πακέτο που θα είχε την όψη και την εμφάνιση ενός μονοθεσίου από τον κόσμο της Formula 1.
Να μου πεις το Caterham και τα Westfield κάτι τέτοιο δεν είναι; Όχι δεν είναι!!!
Γιατί οι περισσότεροι αυτοί κατασκευαστές, από το νησί που ουσιαστικά γέννησε τα motorspots, συντηρούν στην αιωνιότητα ιδέες σαν το Super Seven του Colin Chapman με ένα concept που ναι μεν πάει γρήγορα αλλά δείχνει και είναι παλιάς μόδας.
Το KTM X-Bow που έτυχε να δούμε για πρώτη φορά σε έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι δείχνει πως είναι το… απόλυτο playstation car. Δείχνει εξωφρενικά μοντέρνο, τελείως από άλλο κόσμο ακόμα και αν το βάλεις δίπλα σε παραδοσιακά exotic cars την ίδια στιγμή βέβαια που στα σωθικά του έχει καταφέρει να συμφιλιώσει το ιδανικό βιογραφικό: Πλαίσιο εξελιγμένο μαζί με την Dallara που είναι μια κινητή εγκυκλοπαίδεια από την εμπλοκή της στην Formula 1, στο Le Mans και στα GP2, κινητήρας-διαβατήριο από την Audi καθώς πρόκειται για το 2λιτρο TFSI των 200 ίππων, αεροδυναμική που παράγει 200 κιλά αρνητικής άντωσης στα 200 km/h, ενώ μέσα από τα ειδικά κράνη της Dainese το μακάριο και σπιντάτο ζεύγος μπορεί να συνδέεται με κινητό τηλέφωνο και iPod. Εντυπωσιακά cool, δεν βρίσκεις, ε;
Από κοντά το KTM X-Bow δεν δείχνει σαν ένα kit car που το συναρμολογείς με πέντε εργαλεία στο σκονισμένο σου γκαράζ αλλά έχει σαν βάση ένα μονοκόκ από ανθρακόνημα. Όχι μόνο φαίνεται εξαιρετικά ποιοτικό αλλά διαθέτει αυτή την γερμανική τελειομανία στις λεπτομέρειες που σε πείθει ότι εδώ έγινε πολύ… και κυρίως καλή δουλειά. Δοκιμασμένα αλλά σύγχρονα μηχανικά μέρη όπως το κιβώτιο 6 σχέσεων του group της VW (διατίθεται και το σειριακό DSG), design που σε κάνει να παραμιλάς λες και είδες κάποιο supermodel μόνο με τα απαραίτητα στα καμαρίνια πασαρέλας στο Παρίσι και αγωνιστική κουλτούρα ….που απλά σε κάνει να νιώθεις σαν ιππότης στο Silverstone…
750 κιλά και χρόνος μόλις 3,9 δευτερολέπτων για το 0-100, αρκεί για να ξυπνήσει την δική σου αδρεναλίνη; 
Αν ψάχνεσαι… θα σε προσγειώσουμε μιας και η τιμή του που σίγουρα ξεπερνά τις 40.000 ευρώ, δεν είναι και λίγα αν σκεφτείς ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο χωρίς πόρτες, παράθυρα και παρμπρίζ, παρά μόνο για μια φλούδα από 70mm σε ρόλο ανεμοθραυστη για να μην σκάνε τα κουνούπια και τα μυγάκια πάνω σου.
Το KTM X-Bow ναι βγαίνει με πινακίδες, είναι μοτοσικλέτα που το έσκασε από τα Superbikes και έχει μορφή αυτοκινήτου, περνάει καυσαέρια και ΚΤΕΟ και υπόσχεται ότι δίνει πίσω 20 χρόνια ζωής, αλήθεια μπορείς να αντισταθείς;

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook