Στην Θύρα 14 του ΑΕL FC Arena ο κόσμος του ΟΦΗ

Μετά την σύσκεψη για τα μέτρα ασφαλείας του αγώνα της Δευτέρας, αποφασίστηκε να τοποθετηθούν οι φίλαθλοι του ΟΦΗ στην Θύρα 14 του γηπέδου.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Το πρωί της Πέμπτης πραγματοποιήθηκε η σύσκεψη για τα μέτρα ασφαλείας του αγώνα της Δευτέρας ανάμεσα στην ΑΕΛ και τον ΟΦΗ που θα γίνει παρουσία φιλάθλων και των δύο ομάδων.

Ο ΟΦΗ οπως είχε γράψει το Gentikoule, ζήτησε εισιτήρια για τις ανάγκες των φιλάθλων του με την ΑΕΛ να μην δίνει ξεχωριστή θύρα επικαλούμενη την μεγάλη ζήτηση των εισιτηρίων για το συγκεκριμένο παιχνίδι.

Εν τέλει, η Θεσσαλική ΠΑΕ ενημέρωσε τον ΟΦΗ πως όσοι φίλαθλοι του βρεθούν την Δευτέρα στο γήπεδο θα μπορούν να προμηθεύονται ηλεκτρονικά εισιτήριο για την Θύρα 14 του AEL FC Arena.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook