Aναλυτικά τα όσα είπε: “Δεν είμαστε ευχαριστημένοι. Είναι δική μου η ευθύνη, εγώ δεν κατάφερα να πείσω τους παίκτες πόσο σημαντικό ήταν αυτό το παιχνίδι. Δεν ήμασταν καλοί, δεν αξίζαμε τη νίκη, ίσως αξίζαμε την ισοπαλία. Θέλουμε περισσότερα από τον ΟΦΗ, έχουμε δρόμο να τραβήξουμε, έχουμε δουλειά και όλοι πρέπει να αντιληφθούμε την κατάσταση, πρώτος απ’ όλους εγώ, για να αλλάξουμε την κατάσταση”
Κόντης: “Δική μου ευθύνη – Δεν έπεισα τους παίκτες πόσο σημαντικό παιχνίδι ήταν”
Τι δήλωσε ο προπονητής του ΟΦΗ στην κάμερα της συνδρομητικής τηλεόρασης.
Δημοσίευση:
Eπιμέλεια:


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701