Κόντης: “Το δεύτερο γκολ μας έκοψε τα πόδια”

Οι δηλώσεις του προπονητή του ΟΦΗ στην Cosmote Tv.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Χρήστος Κόντης τόνισε μιλώντας μετά το τέλος του αγώνα με την ΑΕΚ ότι:Κάναμε μια προσπάθεια, το κύπελλο είναι σημαντικός θεσμός. Θέλαμε να κερδίσουμε ή να μην χάσουμε, δεχθήκαμε ένα γκολ όπου δεν ήμασταν προσεκτικοί. Μετά ισορροπήσαμε το παιχνίδι, το δεύτερο γκολ μας έκοψε τα πόδια αν και πιστεύω πως είχαμε ευκαιρίες για να ξαναμπούμε στο παιχνίδι. Συνεχίζουμε, κρατάμε την προσπάθεια, θέλουμε να ανεβάσουμε το ηθικό μας ως ομάδα και κόντρα στον Ολυμπιακό να δείξουμε ένα πολύ καλύτερο πρόσωπο”.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook