Μέσα με Ολυμπιακό ο Ίλια Βούκοτιτς

Ο Μαυροβούνιος ποδοσφαιριστής προπονήθηκε την Πέμπτη και τέθηκε στην διάθεση του Χρήστου Κόντη για το παιχνίδι του Σαββάτου.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ενημέρωση της ΠΑΕ

Με τον Ilija Vukotic να προπονείται κανονικά πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης (4/12) η πρώτη προπόνηση μετά το ματς Κυπέλλου με την ΑΕΚ, με την προσοχή να στρέφεται στον αγώνα του Σαββάτου (6/12) κόντρα στον Ολυμπιακό.

Όσοι αγωνίστηκαν στην χθεσινή (3/12) αναμέτρηση, ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας, ενώ η προπόνηση για τους υπόλοιπους περιλάμβανε ασκήσεις κυκλοφορίας της μπάλας και αγωνιστικό παιχνίδι.

Οι Γιάννης Αποστολάκης και Franco Zanelatto ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα, με τον Juan Neira να συνεχίζει θεραπεία.

Επόμενη προπόνηση έχει προγραμματιστεί για αύριο, Παρασκευή (5/12), μετά το τέλος της οποίας θα ανακοινωθεί η αποστολή.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook