“Μπλόκο” της Αστυνομίας στον κόσμο του ΟΦΗ για το Φάληρο!

Η Αστυνομία απαγόρευσε την οργανωμένη μετακίνηση των φιλάθλων του ΟΦΗ για το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Παρότι ο κόσμος του ΟΦΗ ήθελε να βρεθεί στο πλευρό της ομάδας για το παιχνίδι του Σαββάτου κόντρα στους Πειραιώτες, η Αστυνομία άναψε “κόκκινο” απαγορεύοντας την οργανωμένη μετακίνηση.

Η ανακοίνωση της Λέσχης των Snakes:

Μετά από ενημέρωση των μέτρων τάξης του αυριανού αγώνα με τον ασφπ στο γήπεδο Καραϊσκάκη, απαγορεύτηκε η οργανωμένη μετακίνηση των οπαδών μας!

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook