Τέλος στο κακό σερί των εντός έδρας αγώνων για τον ΟΦΗ

Ο ΟΦΗ άφησε πίσω του το κακό εντός έδρας διάστημα, καθώς ύστερα από τέσσερις διαδοχικές ήττες στο Παγκρήτιο, για το πρωτάθλημα, πανηγύρισε την πρώτη του νίκη κόντρα στον Πανσερραϊκό.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ήταν ένα παιχνίδι “must win” για τον ΟΦΗ το χθεσινό, ο οποίος, παρά τη δικαιολογημένη πίεση πριν από την αναμέτρηση, κατάφερε να αντιδράσει και να πανηγυρίσει μια πολύ σημαντική νίκη. Με καλό ποδόσφαιρο για περίπου 80 λεπτά, δεν άφησε περιθώρια στον κατώτερο ποιοτικά Πανσερραϊκό, επικρατώντας με 3-0 στην 14η αγωνιστική του πρωταθλήματος.

Αυτό ήταν το πρώτο “τρίποντο” των ασπρόμαυρων στο Παγκρήτιο Στάδιο για το πρωτάθλημα φέτος, καθώς νωρίτερα είχαν κερδίσει τον Ηρακλή (3-1) μόνο για το Κύπελλο, βάζοντας έτσι τέλος στο αρνητικό σερί τεσσάρων συνεχόμενων εντός έδρας ηττών.

Αναλυτικά τα παιχνίδια πρωταθλήματος του ΟΦΗ στο Παγκρήτιο Στάδιο:

 

5η αγωνιστική

(28/9) ΟΦΗ – Κηφισιά 1-3

8η αγωνιστική

(25/10) ΟΦΗ – Ατρομητος 1-3

10η αγωνιστική

(9/11) ΟΦΗ – ΑΕΚ 0-1

12η αγωνιστική

(29/11) ΟΦΗ – Βόλος 0-1

14η αγωνιστική

(13/10) ΟΦΗ – Πανσερραϊκός 3-0

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook