Super Cup: “Έφυγαν” πάνω από 1.500 εισιτήρια σε λιγότερες από 24 ώρες

Παροξυσμός επικρατεί στον κόσμο του ΟΦΗ για το μεγάλο παιχνίδι της 3ης Ιανουαρίου αφού έχουν φύγει ήδη περισσότερα από 1.500 εισιτήρια και δίχως να έχει ξεκινήσει ακόμα η ελεύθερη διάθεση τους.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Με το πρώτο 48ωρο να αφορά την διάθεση των εισιτηρίων, για τους κατόχους των διαρκείας, από το πρωί της Δευτέρας (11.00) έχουν φύγει περισσότερα από 1.500 για τον τελικό του Super Cup της 3ης Ιανουαρίου.

Υπενθυμίζουμε πως αφενός η διάθεση των εισιτηρίων για τους κατόχους θα συνεχιστεί μέχρι την Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου (16.30) και αφετέρου, παρότι αυτονόητο, δεν ισχύουν τα διαρκείας για το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό.

Γίνεται κατανοητό πως πρόκειται για μεγάλη δίψα από την πλευρά του κόσμου του ΟΦΗ που θέλει να πάρει θέση στο Παγκρήτιο και να παρακολουθήσει το παιχνίδι ζώντας από τις εξέδρες του γηπέδου την δυνατότητα και την ευκαιρία να κατακτήσει η ομάδα τον πρώτο της τίτλο μετά από 38 χρόνια!

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook