Kόντης: “Σήμερα χάρηκα και χαμογέλασα”

Ο Χρήστος Κόντης εξέφρασε την ικανοποίηση του για την εμφάνιση του ΟΦΗ κόντρα στους Αρκάδες.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε: “Ηταν τρομακτικό, εύχομαι περαστικά στον γκολκίπερ του Αστέρα. Ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό. Πάνω απ’ όλα η υγεία, μακάρι να μην είναι κάτι σοβαρό και να επιστρέψει γρήγορα στα γήπεδα. Κάναμε ένα πολύ ωραίο πρώτο ημίχρονο. Αρχίζουμε και παίζουμε έτσι όπως θέλουμε, αρχίζω και ευχαριστιέμαι. Σήμερα χάρηκα και χαμογέλασα. Είδα ωραίους συνδυασμούς. Βάλαμε δύο γκολ. Δεν μου άρεσε λίγο η εικόνα του β’ μέρους ειδικά όταν ο αντίπαλος παίζει με 10. Θέλω να είμαστε πιεστικοί και στα 90 λεπτά. Θέλω να συνδυάζουμε την καλή εμφάνιση με το αποτέλεσμα”.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook