Ξεκίνησε η προετοιμασία του ΟΦΗ για το παιχνίδι της Κυριακής

Ξεκίνησε η προετοιμασία του ΟΦΗ για το παιχνίδι της Κυριακής.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ενημέρωση της ΠΑΕ:

Την πρώτη τους προπόνηση μετά τον αγώνα με τον Αστέρα, για το Κύπελλο Ελλάδας Betsson, έκαναν το μεσημέρι της Πέμπτης (8/1) οι ποδοσφαιριστές της ομάδας μας.

Όσοι αγωνίστηκαν στο χθεσινό (7/1) ματς, ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας. Η προπόνηση για τους υπόλοιπους περιλάμβανε ασκήσεις κυκλοφορίας της μπάλας και αγωνιστικό παιχνίδι.

Ο Kresimir Krizmanic ακολούθησε πρόγραμμα αποφόρτισης, ενώ ο Ταξιάρχης Φούντας συνέχισε θεραπεία.

Επόμενη προπόνηση έχει προγραμματιστεί για αύριο (9/1) στις 11:00.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook