Κόντης: “Δεν μπορούσαμε να χάσουμε 4η φορά από την ΑΕΚ – Τα πάντα για τον τελικό”

Όλα όσα είπε ο τεχνικός του ΟΦΗ στην Cosmote Tv.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αναλυτικά τα όσα είπε: “Ήταν ένα καταπληκτικό παιχνίδι, τρομερό σασπένς. Τι να πω για τα παιδιά, τους αξίζουν συγχαρητήρια, είναι τέταρτο σερί παιχνίδι και νομίζω πως αυτή η στιγμή σήμερα ήταν ένα ορόσημο για εμάς, ένα παιχνίδι που ττους έλεγα πως πρέπει να κερδίσουμε, δεν μπορούσαμε να χάσουμε 4η φορά από την ΑΕΚ. Ήμασταν πολύ επιθετικοί, αξίζαμε τη νίκη πέρα ως πέρα. Είναι δύο δύσκολα παιχνίδια απέναντι σε μια πολύ καλή ομάδα, είναι ημιτελικοί, αυτά τα παιχνίδια σε πάνε στον τελικό και θα δώσουμε τα πάντα για να πάμε εκεί”.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook