ΟΦΗ: Με το βλέμμα στον ΠΑΟΚ

Με προπόνηση που έγινε στο Βαρδινογιάννειο ξεκίνησε η προετοιμασία του ΟΦΗ για το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Απών θα είναι ο τραυματίας Ταξιάρχης Φούντας που ακολούθησε θεραπεία για ακόμα μια μέρα καθώς και οι τιμωρημένοι Νους, Ανδρούτσος, Λαμπρόπουλος.

Η ενημέρωση του ΟΦΗ:

Την πρώτη τους προπόνηση μετά το ματς με την ΑΕΚ, έκαναν το μεσημέρι της Παρασκευής (16/1) οι ποδοσφαιριστές της ομάδας μας στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Όσοι αγωνίστηκαν στον προημιτελικό του Κυπέλλου Ελλάδας Betsson ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας. Η προπόνηση για τους υπόλοιπους περιλάμβανε ασκήσεις κυκλοφορίας της μπάλας και αγωνιστικό παιχνίδι.

Ο Ταξιάρχης Φούντας ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα.

Επόμενη προπόνηση έχει προγραμματιστεί για αύριο, Σάββατο (17/1), στις 11:00, μετά το τέλος της οποίας θα ανακοινωθεί η αποστολή για τον αγώνα με τον ΠΑΟΚ.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook