Ανώτερη η Κ19 του ΟΦΗ από την ΑΕΚ – Έμεινε στο “Χ”

Στο παιχνίδι του “Γεντί Κουλέ”, ΟΦΗ και ΑΕΚ αναδείχθηκαν 1-1 για την 10η αγωνιστική του πρωταθλήματος Κ19 της Stoiximan Super League 1.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο ΟΦΗ αγωνίστηκε με αρκετές ελλείψεις αφού οι Τσαλπατούρος, Λαγουδάκης, Καινουργιάκης, Χνάρης βρίσκονται στην αποστολή της πρώτης ομάδας για το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ. Παρ’ όλα αυτά, τα παιδιά του Μανώλη Πατεμτζή μπήκαν καλύτερα στο γήπεδο και η ΑΕΚ κατάφερε να πάρει προβάδισμα, κόντρα στην ροή του αγώνα, με πέναλτι στο 15ο λεπτό του Ζουριδάκη.

Ο ΟΦΗ πίεζε σε όλο το παιχνίδι ψάχνοντας το γκολ της ισοφάρισης, είχε αρκετές τελικές για να κάνει το 1-1 και εν τέλει το πέτυχε στο 75′. Ο ΟΦΗ κέρδισε πέναλτι, ο Δάρλας το εκτέλεσε ο Παπαβασιλείου το απέκρουσε όμως ο ίδιος παίκτης πήρε το “ριμπάουντ” διαμορφώνοντας το τελικό αποτέλεσμα.

ΟΦΗ: Γυπαράκης, Καρνέζος, Χέιλυ, Μπαλάσης, Τούφας, Βγόντζας, Σωμαράκης, Αντωνακάκης, Ασμαριανάκης, Καρβούνης, Δάρλας.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook