ΟΦΗ: Κατέθεσε αίτημα αναστολής της ποινής για το ματς με τον Παναθηναϊκό

Ο ΟΦΗ προχώρησε στην κατάθεση αιτήματος αναστολής της ποινής για να παίξει με κόσμο στο παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Κατατέθηκε η αίτηση αναστολής της ποινής από την ΔΕΑΒ για το παιχνίδι της Κυριακής με τον Παναθηναϊκό στο Παγκρήτιο Στάδιο και μέσα στα επόμενα 24ωρα θα φανεί αν θα γίνει δεκτή και να υπάρχει κόσμος στις εξέδρες.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook