Μπενίτεθ: “Στο δεύτερο μέρος υποφέραμε από τον ΟΦΗ ”

Τι είπε ο Ράφα Μπενίτεθ μετά το τέλος του αγώνα του Ηρακλείου.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αναλυτικά όσα δήλωσε:

Είμαστε χαρούμενοι με το αποτέλεσμα. Μπορούσαμε να τελειώσουμε το ματς από το πρώτο ημίχρονο. Στο δεύτερο μερος υποφέραμε λίγο από τον ΟΦΗ, μας πίεσε αρκετά. Καταφέραμε και αντέξαμε και πήραμε τη νίκη. Στο πρώτο μέρος δημιουργήσαμε από πίσω για να πετύχουμε γκολ. Στο δευτερο δεν το κάναμε τόσο, μας έλειψε η τελική πάσα. Αυτό που θέλω είναι να τελειώνουμε τα παιχνίδια”.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook