Ο Ζήσης Καραχάλιος είχε επιστρέψει στο γήπεδο από την περασμένη εβδομάδα και την Τετάρτη προπονήθηκε μαζί με τους παίκτες του ΟΦΗ. Η επιστροφή του στην δράση υπολογίζεται πως θα γίνει σε 15 με 20 ημέρες.
Η ενημέρωση του ΟΦΗ:
Με τον Ζήση Καραχάλιο να συμμετέχει σε μέρος της προπόνησης, συνεχίστηκε σήμερα (11/3) η προετοιμασία της ομάδας μας ενόψει του αγώνα με τον Ολυμπιακό (14/3, 17:00, Παγκρήτιο Στάδιο).
Το πρόγραμμα περιλάμβανε ασκήσεις τακτικής και κυκλοφορίας της μπάλας.
Ο Borja Gonzalez έκανε θεραπεία, με τον Λευτέρη Κοντεκά να ακολουθεί ατομικό πρόγραμμα.
Επόμενη προπόνηση έχει προγραμματιστεί για αύριο, Πέμπτη (12/3), στις 11:00.


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701