Μπόρχα Γκονθάλεθ: Θλάση στο γαστροκνήμιο – Χάνει τα ματς με Ολυμπιακό και Άρη

Ο Ισπανός, όπως αναμενόταν, μιας και υπήρχαν φόβοι από την πρώτη μέρα, υπέστη θλάση στο γαστροκνήμιο και επιβεβαιώθηκε η απουσία του από τα δύο τελευταία παιχνίδια της κανονικής διάρκειας της Stoiximan Super League.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Μπόρχα Γκονθάλεθ αποχώρησε τραυματίας από την αναμέτρηση με τον Βόλο όταν και τραυματίστηκε στο 44ο λεπτό του αγώνα του Πανθεσσαλικού Σταδίου.

Μετά από τις εξετάσεις στις οποίες υποβλήθηκε, η πρώτη διάγνωση κάνει λόγο για θλάση στο γαστροκνήμιο, κάτι που σημαίνει πως δεν υπολογίζεται για τα δύο τελευταία παιχνίδια κόντρα σε Ολυμπιακό και Άρη.

Η επιστροφή του χρονολογείται στα play offs και μετά την διακοπή του πρωταθλήματος λόγω των υποχρεώσεων των Εθνικών ομάδων, οπότε και θα έχει ξεκαθαρίσει οριστικά – σε νέες εξετάσεις – το διάστημα της απουσίας του.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook