ΟΦΗ: Η αποστολή για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό

Ολοκληρώθηκε η προετοιμασία του ΟΦΗ για την αναμέτρηση του Σαββάτου.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Κομβικής σημασίας παιχνίδι, εκείνο του Παγκρητίου Σταδίου απέναντι στον Ολυμπιακό με τον στόχο του ΟΦΗ να είναι η κατάκτηση των τριών βαθμών κόντρα στους Πειραιώτες.

Η ενημέρωση του ΟΦΗ

Με προπόνηση που έγινε το μεσημέρι της Παρασκευής (13/3) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, η ομάδα μας ολοκλήρωσε την προετοιμασία ενόψει του αυριανού (14/3, 17:00) αγώνα με τον Ολυμπιακό στο Παγκρήτιο στάδιο. Το πρόγραμμα περιελάμβανε ασκήσεις τακτικής και δουλειά σε στατικές φάσεις.

Ο Χρ. Κόντης συμπεριέλαβε στην αποστολή τους: Lilo, Χριστογεώργο, Κατσίκα, Μαρινάκη, Χατζηθεοδωρίδη, Αθανασίου, Κωστούλα, Λαμπρόπουλο, Χριστόπουλο, Πούγγουρα, Krizmanic, Κανελλόπουλο, Bainovic, Ανδρούτσο, Αποστολάκη, Vukotic, Neira, Φούντα, Romano, Shengelia, Nuss, Salcedo και Iseka.

Εκτός αποστολής έμεινε ο τραυματίας Gonzalez, ο τιμωρημένος Γιάννης Θεοδοσουλάκης και οι Καραχάλιος (ακολούθησε μέρος του προγράμματος), Καλαφάτης, Κοντεκάς, Καινουργιάκης και Χνάρης.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook