Το κάλεσμα του ΟΦΗ ενόψει Ολυμπιακού: “Η τελευταία “παράσταση” στο σπίτι μας – Για τον στόχο μας”

Με ανακοίνωσή του ο ΟΦΗ καλεί τον κόσμο της ομάδας να δώσει το «παρών» αύριο (14/3, 17:00) στο Παγκρήτιο Στάδιο, στην τελευταία εντός έδρας αναμέτρηση της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος απέναντι στον Ολυμπιακό.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή του, ο ΟΦΗ χρειάζεται τον κόσμο να σταθεί στο πλευρό της ομάδας στην τελευταία εντός έδρας «παράσταση» της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος της Super League.

Η ανάρτηση του ΟΦΗ:

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook