Aποστολάκης: “Κάποιες στιγμές δεν ήμασταν συγκεντρωμένοι – Koιτάμε το παιχνίδι με τον Άρη”

Όλα όσα είπε ο Γιάννης Αποστολάκης στην Cosmote μετά το τέλος του αγώνα του OΦΗ με τον Ολυμπιακό.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Aναλυτικά τα όσα ανέφερε ο νεαρός ποδοσφαιριστής μετά την ήττα από τον Ολυμπιακό:Σε τέτοια ματς πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι, να είμαστε focus στις εντολές του προπονητή και να εκτελέσουμε αυτά που μας έχει πει. Σε κάποια σημεία ήμασταν καλοί, αλλά μπορούσαμε και πολύ καλύτερα. Κάποιες στιγμές δεν ήμασταν συγκεντρωμένοι. Τώρα κοιτάμε το παιχνίδι με τον Άρη, είναι το τελευταίο και το πιο σημαντικό. Πρέπει να πάρουμε τη νίκη για να μπούμε στο 5-8“.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook