Εκτός έδρας ήττα για τη γυνακεία ομάδα του ΟΦΗ

Με γκολ που δέχθηκε στην τελευταία φάση του αγώνα, η γυναικεία ομάδα του ΟΦΗ γνώρισε εκτός έδρας ήττα με 2-1 από τον Αστέρα.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Σε ένα παιχνίδι χωρίς πολλές καλές φάσεις, αλλά με δυνατές μονομαχίες, η γυναικεία ομάδα του ΟΦΗ γνώρισε την ήττα με 2-1 από τον Αστέρα στην Τρίπολη, για την 20ή αγωνιστική του πρωταθλήματος.

Το 1-0 για τον ΟΦΗ σημείωσε η Πις στο 34ο λεπτό, όταν το σουτ που επιχείρησε έξω από την περιοχή πήρε περίεργη τροχιά και κατέληξε στα δίχτυα. Αυτό ήταν και το σκορ του ημιχρόνου.

Στο δεύτερο μέρος, ο Αστέρας ανέβασε ρυθμό, προσπαθώντας να βρει το γκολ της ισοφάρισης, και τα κατάφερε στο 69’. Μετά από πολύ καλή αντεπίθεση και σέντρα στο δεύτερο δοκάρι, η Προξένου, σε κενή εστία, με κεφαλιά έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα.

Η ολική ανατροπή ήρθε στο 94’, με το καταπληκτικό σουτ της Πίτσου έξω από την περιοχή, το οποίο δεν άφησε περιθώρια αντίδρασης στην τερματοφύλακα του ΟΦΗ, με τον Αστέρα να πανηγυρίζει ένα πολύ σημαντικό τρίποντο ενόψει της δύσκολης συνέχειας και τον ΟΦΗ να χάνει τρεις πολύτιμους βαθμούς.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook