Κόντης: “Στο πρώτο ημίχρονο ήμασταν καταπληκτικοί”

Το σχόλιο του Χρήστου Κόντη στη Nova μετά το τέλος του αγώνα του ΟΦΗ με τον Άρη.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αναλυτικά τα όσα είπε: “Ήμασταν καταπληκτικοί στο πρώτο μέρος, είχαμε καιρό να δούμε έτσι την ομάδα όμως σε ένα παιχνίδι που μέτρησε, το θέλαμε πολύ και όλα τα στοιχεία που έπρεπε να έχουμε. Στο δεύτερο ημίχρονο υποφέραμε αλλά κερδίσαμε το παιχνίδι και αυτό που θέλαμε, έγινε. Έχουμε δύο παιχνίδια πριν τον τελικό άρα σε αυτά πρέπει να κάνουμε αυτό που δείξαμε σήμερα, να προσπαθήσουμε να πάρουμε όσο το δυνατόν γίνεται περισσότερους βαθμούς και μέσα από τα παιχνίδια αυτά να προετοιμαστούμε για τον τελικό”.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook