Πρόβλημα με τον Ισέκα στον ΟΦΗ

Ο Βέλγος επιθετικός αποκόμισε, από το παιχνίδι του Βόλου, ενοχλήσεις στον δικέφαλο με αποτέλεσμα να κάνει θεραπεία.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Επέστρεψαν στο γήπεδο οι ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ με τον Άαρον Ισέκα να είναι το τελευταίο πρόβλημα καθώς σύμφωνα με την ενημέρωση της ΠΑΕ, έκανε θεραπεία λόγω ενοχλήσεων στον δικέφαλο.

Η ενημέρωση του ΟΦΗ:

Την πρώτη τους προπόνηση μετά το ματς με τον Βόλο ΝΠΣ έκαναν το πρωί της Μ. Τρίτης (7/4) οι ποδοσφαιριστές της ομάδας μας στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο.

Όσοι αγωνίστηκαν στο ματς της περασμένης Κυριακής (5/4) ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας, ενώ για τους υπόλοιπους η προπόνηση περιλάμβανε ασκήσεις κυκλοφορίας της μπάλας και αγωνιστικό παιχνίδι.

Ο Aaron Iseka έκανε θεραπεία, λόγω ενοχλήσεων στο δικέφαλο. Σε μέρος της προπόνησης συμμετείχε ο Borja Gonzalez, με τον Juan Neira να κάνει ατομικό πρόγραμμα.

Επόμενη προπόνηση έχει προγραμματιστεί για αύριο, Μ. Τετάρτη (8/4), στις 11:00.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook