Μετά το ματς, ο προπονητής της Εθνικής Ελλάδας, Χάρης Παυλίδης εξέφρασε την ικανοποίησή του για όσα είδε από την ομάδα του, όμως ταυτόχρονα θέλησε να κρατήσει… χαμηλά τη μπάλα, λέγοντας πως το ματς της Τρίτης κόντρα στην Ιαπωνία που θα κρίνει την πρόκριση στα προημιτελικά, θα είναι δύσκολο.
Αναλυτικά, όσα δήλωσε ο Χάρης Παυλίδης:
«Ήμασταν αρκετά σοβαροί για παιχνίδι που είχε μεγάλη διαφορά. Δεν περίμενα κάτι διαφορετικό. Τα κορίτσια έχουν συνειδητοποιήσει ότι τα περιθώρια είναι στενά, δεν υπάρχουν περιθώρια για λάθη. Θα δουλέψουμε λίγο παραπάνω αυτή την εβδομάδα για να προετοιμαστούμε για τα προημιτελικά.
Το παιχνίδι με την Ιαπωνία είναι επικίνδυνο. Μπορείς να μπεις σε περιπέτειες αν δεν είσαι καλά προετοιμασμένος. Θα δείτε ότι θα γίνουν πολλά λάθη κι πρέπει να μειώσουμε τα λάθη μας. Αρέσκονται σε γρήγορο ρυθμό οι Ιαπωνέζες, εμείς θα πάμε σε κάτι αντίθετο».
Πηγή: In.gr


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701