Ο Τσιτσιπάς απέσυρε τη συμμετοχή του από το όπεν στη Σανγκάη

Δεν έχει αντιμετωπίσει το πρόβλημα στη μέση του ο Στέφανος Τσιτσιπάς. Ο Έλληνας πρωταθλητής ταξίδεψε στην Κίνα για να αγωνιστεί στο Masters της Σανγκάη, ωστόσο λίγες ώρες πριν αγωνιστεί στο τουρνουά, απέσυρε τη συμμετοχή του.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Τη θέση του θα πάρει ο lucky loser, Αλεξάντρο Βούκιτς, ο οποίος θα αντιμετωπίσει τον Νούνο Μπόρζες, στον δεύτερο γύρο.

Έτσι, ο Τσιτσιπάς δεν κατάφερε να αγωνιστεί σε κανένα από τα τουρνουά που διεξήχθησαν στην Ασία. Πλέον, ετοιμάζεται για το υπέρλαμπρο «Six Kings Slam» που θα διεξαχθεί στη Ριάντ της Σαουδικής Αραβίας, στις 15-18 Οκτωβρίου, ωστόσο η κατάστασή του  θέτει αμφίβολη τη συμμετοχή του στο τουρνουά.

Υπενθυμίζεται ότι μετά το US Open, ο Τσιτσιπάς αγωνίστηκε μόνο στο Davis Cup στο ΟΑΚΑ, ωστόσο τα προβλήματα στη μέση επανεμφανίστηκαν εκεί, κάτι που δείχνει ότι ο Έλληνας ίσως να μην είναι ακόμα έτοιμος για την επιστροφή του στα κορτ.

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook