Στην εκπομπή «Εξελίξεις Τώρα» μίλησε μία μητέρα που έχει χάσει την κόρη της. Όπως λέει χαρακτηριστικά «όποιος μπαίνει στο νοσοκομείο της Άρτας όρθιος, βγαίνει ξαπλωτός».
Η καταγγελία της μητέρας
Όπως ανέφερε η μητέρα για την 40χρονη κόρη της, που δεν είναι δυστυχώς πια εν ζωή, όταν αρρώστησε έκανε εισαγωγή στο νοσοκομείο της Άρτας.
Ο παθολόγος έβαζε στην κόρη της, όπως καταγγέλλει η μητέρα, πάρα πολλούς ορούς, με αποτέλεσμα ο οργανισμός της ασθενούς να αντιδράσει και η κοιλιά της να πρηστεί και να μην μπορεί να αναπνεύσει.
Την κατάσταση αυτή περιέγραψε η μητέρα στον γιατρό και τον ίδιο να λέει όπως είπε η μητέρα «και τι να κάνω εγώ;».


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701