Το πρωί της Κυριακής (5/10) τελέστηκε μνημόσυνο στο σημείο όπου υπάρχει το μνημείο για εκείνους. Εκεί βρέθηκαν φίλοι του ΠΑΟΚ αλλά και οι Αντρέ Βιεϊρίνια, Κωνσταντίνος Θυμιάνης, Άγγελος Αναστασιάδης εκ μέρους του ποδοσφαιρικού τμήματος, ο Βασίλης Τριλυράκης αντιπρόεδρος της ΚΑΕ ΠΑΟΚ, αλλά και στελέχη του «ασπρόμαυρου» ΑΣ.
Μάλιστα ακούστηκε και το σύνθημα: «Αδέρφια ζείτε, εσείς μας οδηγείτε» με το κλίμα να είναι ιδιαίτερα φορτισμένο.
Δείτε φωτογραφίες από το μνημόσυνο






Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701