Ο Έλληνας πρωταθλητής μίλησε για το παιχνίδι αναγνωρίζοντας την ανωτερότητα του αντιπάλου του και τονίζοντας ότι το μεγάλο του θέμα ήταν στο σερβίς.
Oι δηλώσεις που έκανε ο Στέφανος Τσιτσιπάς:
«Ένιωσα πως το επίπεδό του ήταν πιο υψηλό από το δικό μου σε ορισμένες περιπτώσεις. Ήταν σε θέση να βγάζει winners σε στιγμές που εγώ δεν μπορούσα να το κάνω.
Ήταν σε θέση να χτυπάει περισσότερους winners και χτυπήματα που δεν μπορούσα να επιστρέψω, κάτι που εγώ δεν έκανα τόσο καλά. Δούλευα περισσότερο για να πάρω πόντο και εκείνος συνέχιζε να εξοικονομεί ενέργεια όταν ήταν απαραίτητο. Έχασα λίγο τον ρυθμό μου σε ένα σημείο, αλλά ήμουν σε θέση να παίξω ράλι και να σπάσω το σερβίς του δύο φορές. Ήταν θέμα του να σερβίρω καλύτερα.
Αλήθεια προσπάθησα σκληρά. Χτυπούσα την μπάλα, κάποιες φορές με υπερβολική δύναμη, επειδή ένιωθα πως δεν είχε βάθος η μπάλα μου – και αυτό ήταν το πιο μεγάλο πρόβλημα».


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701