H σουηδική GAIS προκρίθηκε στο Conference League και το… γιόρτασε με Σφακιανάκη (vid)

Η GAIS από τη Σουηδία πανηγυρίζει την επιστροφή της στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις, καθώς τελείωσε το πρωτάθλημα στην τρίτη θέση και πήρε το εισιτήριο για τα προκριματικά του επόμενου Conference League.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η χαρά του κόσμου της σουηδικής ομάδας εκφράστηκε με έναν ιδιαίτερο και άκρως ελληνικό τρόπο. Στο γήπεδο ήχησε ένα από τα τραγούδια του Νότη Σφακιανάκη και συγκεκριμένα το «ώπα, ώπα» που ακούστηκε και από τα μεγάφωνα.

Το ελληνικό στοιχείο ενίσχυσε την ατμόσφαιρα, καθώς στην κερκίδα υψώθηκε μεγάλο πανό με το σύνθημα «Opa, Opa GAIS i Europa». Χιλιάδες φίλαθλοι τραγουδούσαν και χόρευαν, δίνοντας πανηγυρικό και ελληνικό χαρακτήρα στην ιστορική πρόκριση.

Δείτε το απίστευτο βίντεο από τους πανηγυρισμούς

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook